شماره روزنامه ۶۱۱۷
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۱۴ دنیای اقتصاد

اخبار خودروسازان - روزنامه شماره ۶۱۱۴

  • ۲۲‌هزار خودروی وارداتی کجاست؟

    دنیای اقتصاد: در نیمه نخست سال‌جاری اگر‌چه واردات خودرو نسبت به سال گذشته از سرعت نسبی برخوردار بود با این حال سیاست‌های یک بام و دو هوای دولت باز هم مانع از تنظیم بازار به واسطه وارداتی‌ها شد. طبق آخرین آمارهای ارائه‌شده از سوی گمرک، تعداد کل خودروهای سواری ترخیص قطعی در شش ماه اول سال‌جاری ۲۲هزار و ۲۶۴ دستگاه بوده است. ارزش این تعداد خودرو ۴۳۸میلیون و ۶۶۸هزار دلار بوده، این در شرایطی است که ارزش خودروهای وارداتی در سال گذشته ۳۶میلیون و ۵۶۵هزار دلار برای ‌هزار و ۷۳۶دستگاه خودرو بوده است. در ۶ماه نخست نیز، شرکت‌های معین‏‏‏‌خودرو ایرانیان با واردات پنج‏‏‏‌هزار و ۶۵۰دستگاهی، سایپا با واردات پنج‏‏‏‌هزار و ۴۴۵دستگاهی، بهمن‏‏‏‌ موتور با واردات ‌هزار و ۶۵۰دستگاهی و کرمان‏‏‏‌موتور با واردات‌ هزار و ۵۲۴دستگاهی، چهار واردکننده اصلی خودروی سواری بوده‏‏‏‌اند.
  • آغاز فروش محصولات بهمن دیزل

    بهمن دیزل از آغاز فروش نقدی هشت خودروی این شرکت از سری فورس، امپاور و بایک خبر داد. بر این اساس، فروش نقدی کامیون فورس ۶ تن، کامیون فورس ۶ تن کابین خواب‌دار، کامیون فورس ۸.۵ تن، کامیون فورس ۱۲ تن، کامیون امپاور DB۳۰۰ کمپرسی، کامیون امپاور DB۳۰۰ باری، کشنده تک‌‌محور بایک X۹ و کامیونت فورس ۳.۸ تن از شنبه ۷ مهرماه آغاز شده و تا روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در جریان خواهد بود.
  • برنامه ایران خودرو برای فروش اموال مازاد

    ایکوپرس: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با بیان اینکه اقبال و توجه مشتریان به گیربکس اتوماتیک افزایش یافته، گفت: باید به گونه‌‌ای زیرساخت‌‌های لازم فراهم شود تا سهم ایران‌‌خودرو از محصولات اتوماتیک بازار افزایش یابد.
  • اعلام قیمت خودروهای وارداتی بهمن

    گروه بهمن: شرکت بی‌‌ام کارز BM CARS (زیرمجموعه گروه بهمن) زمان تکمیل وجه خودرو‌‌های وارداتی این شرکت ویژه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌‌های وارداتی در قالب فروش فوق‌‌العاده را اعلام کرد.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر