شماره روزنامه ۶۰۴۸
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۱۵ دنیای اقتصاد

اخبار خودروسازان - روزنامه شماره ۶۰۱۵

  • شارژ برقی فروش خودرو

    با راه‌اندازی سامانه‌ای اختصاصی، سرانجام فروش رسمی خودروهای برقی برای عموم آغاز شد. در این سامانه به آدرس https: //evauto.ir هفت مدل خودرو از برندهای مختلف چینی، آلمانی و ژاپنی عرضه شده که ارزان‌ترین آنها زیر یک میلیارد تومان و گران‌ترین‌شان نیز بالای سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.این سامانه از یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در دسترس قرار گرفته و تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه پنجم خرداد ۱۴۰۳ امکان ثبت‌نام در آن وجود دارد.
  • آغاز فعالیت خط تولید گیربکس CVT کرمان موتور در ارگ جدید بم

    روابط عمومی کرمان: شرکت کرمان موتور در راستای گسترش عمق ساخت داخل قطعات و مجموعه‌های مورد استفاده در محصولات خود، اقدام به راه‌اندازی کارخانه تولید گیربکس CVT با همکاری یک شرکت معتبر اروپایی در مجموعه قوای محرکه کرمان خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم کرده است. آیین افتتاحیه این مجموعه، در هفته جاری با حضور مقامات عالیه وزارت صنعت، معدن و تجارت و مقامات محلی استان کرمان و شهرستان بم برگزار خواهد شد. شرکت کرمان موتور در راستای گسترش عمق ساخت داخل قطعات و مجموعه‌های مورد استفاده در محصولات خود، اقدام به راه‌اندازی کارخانه تولید گیربکس CVT با همکاری یک شرکت معتبر اروپایی در مجموعه قوای محرکه کرمان خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم کرده است.
  • قرعه‌‌‌کشی فروش فوق‌‌‌العاده ریسپکت۲ انجام شد

    روابط عمومی گروه بهمن : قرعه‌‌‌کشی فروش فوق‌‌‌العاده خودرو ریسپکت۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده انجام شد و اسامی منتخبان پس از تایید اطلاعات خودروی فرسوده توسط ستاد اسقاط و نوسازی ناوگان و احراز مدارک متقاضیان، اطلاع رسانی می‌‌‌شود.
  • سود ۵۰۰ میلیونی خرید کامیون فورس بهمن دیزل

    بهمن دیزل :استقبال بازار از محصولات تجاری بهمن دیزل و اطمینان رانندگان از خدمات و کیفیت خودرو‌های فورس در بازار تجاری بر سر زبان‌هاست.
  • عرضه خودروی برقی ایران‌‌‌خودرو در سال آینده

    ایکوپرس: معاون گروه صنعتی ایران خودرو گفت: خودروی برقی تولیدی این کارخانه در سه ماه ابتدایی سال آینده عرضه می‌‌‌شود.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر