بر همین اساس طرح ناظر را راه‌اندازی کرده‌ایم که خوشبختانه اثرات مثبتی نیز به همراه داشته است.وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، حدود ۳۰۰ هزار پیامک برای افراد متخلف ارسال شده که از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر برای اخذ تعهد مراجعه کرده‌اند که با برخورد محترمانه از آنها تعهد اخذ شده، همچنین اعلام شده است در صورت تکرار، خودروی آنها توقیف و در مرحله بعد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. اشتری با انتقاد از کسانی که مخالف این طرح هستند، گفت: بررسی‌ها نشان داده افرادی که با این طرح مخالفت دارند، دلیل آن این است که یکی از بستگان آنها پیامکی از سوی پلیس دریافت کرده‌اند. وی اضافه کرد: متاسفانه در برخی بیمارستان‌ها، بانک‌ها و حتی برنامه‌های تلویزیونی، بدحجابی‌ها به مراتب بدتر از افرادی است که پلیس در خیابان‌ها با آنها برخورد می‌کند.

تقدیر از مامور ماجرای پارک پلیس

اشتری اضافه کرد: در قضیه پارک پلیس تهران، موضوع را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که مامور ما در چارچوب قانون، وظیفه قانونی خود را انجام داده است که از او تقدیر کردیم.

برخورد با بدحجابی در فضای مجازی

ازسوی دیگر به گزارش الف، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، اظهار کرد: اشتراک گذاشتن تصاویر شخصی با پوشش نامناسب در فضای مجازی توسط سلبریتی‌ها در هر صورت بی‌حجابی محسوب می‌شود.