همچنین برخی از هنرمندنماها در این مراسم شرکت می‌کنند که جای تعجب دارد.به گزارش «ایسنا» وی افزود: انگلیسی‌ها در شرایط کنونی از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند. بنابراین یک روز مراسم افطاری برگزار کرده و یک روز مهمانی مختلط می‌گیرند. ما از وزارتخانه‌های خارجه و ارشاد می‌خواهیم جلوی این هنجارشکنی‌ها را بگیرند. پیش از این راب مک ایر، سفیر انگلیس در تهران در رشته توییت‌هایی نسبت به برخی انتقادها درباره برگزاری افطاری در سفارت پاسخ داده بود.

تذکر در مورد ضرب و شتم زنان مقابل استادیوم

در خبری دیگر از مجلس پروانه سلحشوری، نماینده مردم تهران در مجلس روزگذشته به وزیر کشور در مورد ضرب و شتم زنان در مقابل استادیوم آزادی تذکر داد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد. همچنین او خطاب به رضا اردکانیان، وزیر نیرو که اخیرا گفته بود چینی‌ها با یک وعده غذایی در روز سیر هستند، ولی ما ایرانی‌ها زیاد می‌خوریم و می‌پوشیم، تصریح کرد: جناب وزیر لطفا به مشکلات حوزه کاری خود بپردازید و داغ مردم را تازه نکنید.

چرا ریاست کمیسیون فرهنگی به مطهری نرسید؟

از سوی دیگر طیبه سیاوشی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس روایتی را از رقابت مطهری و جعفرپور برای ریاست کمیسیون فرهنگی مطرح کرد.وی گفت: روز یکشنبه در جریان انتخابات هیات‌رئیسه کمیسیون فرهنگی آقایان مطهری و جعفرپور برای ریاست کمیسیون کاندیدا شدند و رقابت کردند که در نتیجه آقای جعفرپور با ۹ رای در مقابل ۸ رای آقای مطهری رئیس کمیسیون فرهنگی شد.به گزارش خبر آنلاین، وی افزود: با توجه به ترکیب ۱۷ نفره کمیسیون فرهنگی که یک نفر از فراکسیون مستقلین، ۸ نفر از فراکسیون ولایی و ۸نفر از فراکسیون امید هستند، طبیعتا رای یک نماینده مستقل یعنی آقای کاتب در انتخابات کمیسیونی تعیین‌کننده است. طبق اعلام هیات‌رئیسه فراکسیون مستقلین ایشان قول داده بود که برای ریاست کمیسیون فرهنگی به آقای مطهری رای بدهد؛ اما این کار را نکرد.سیاوشی در پایان با بیان اینکه غلامرضا کاتب بابت رایی که از اعضای فراکسیون امید گرفت به‌عنوان رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه انتخاب شد، یادآور شد: در واقع دیروز آقای مطهری به فرد مستقلی باخت که قول داده بود به او رای بدهد؛ اما به قولش وفادار نماند. غلامرضا کاتب نیز گفت: من هیچ توافقی در این باره نه با فراکسیون امید نه با فراکسیون ولایی داشتم و بر اساس اعتقاد خودم رای دادم.