دنیای اقتصاد: بورس معاملات صبح امروز را با افزایش تقاضا آغاز کرد، اما هر چه که زمان سپری شد؛ فروشندگان نیز وارد صحنه داد و ستدها شدند. با این حال روند صعودی شاخصها ادامه دارد.
خروج حدود ۱۷همت پول توسط حقیقیها از تالار شیشهای در ۳ روز اخیر
معاملات بورس تهران در روز گذشته با تداوم فشار فروش در نماگرهای اصلی بازار سهام دنبال شد و هر سه شاخص اصلی بازار برای دومین روز متوالی کاهش ارتفاع را تجربه کردند.