عباس علی‌آبادی مدیرعامل مپنا شد

گروه بورس- معاون وزیر نیرو و در امور برق و انرژی، مدیرعامل گروه مپنا شد. به گزارش خبرنگار ما به نقل از منابع خبری، عباس علی‌آبادی عصر روز گذشته رسما در جمع مدیران مپنا به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد، اما مراسم رسمی معارفه وی قرار است چهارشنبه این هفته برگزار شود. این گزارش می‌‌افزاید: موسی رفان نیز در حال حاضر به عنوان نایب رییس هیات‌مدیره شرکت همچنان در مپنا حضور دارد و روز چهارشنبه تودیع خواهد شد. عباس علی‌آبادی دارای مدرک دکترای برق است و حدود ۵ سال معاونت برق و انرژی وزارت نیرو را بر عهده داشت، بنابراین از تجربه کافی برای مدیریت بزرگ‌ترین شرکت نیروگاه ساز خاورمیانه برخوردار است. عباس علی‌آبادی سابقه ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را نیز در کارنامه خود دارد.

شاید مدیرعامل شوم

در عین حال معاون وزیر نیرو در امور انرژی و برق با تایید مدیرعاملی مپنا گفت: هنوز معاون وزیر نیرو هستم اما احتمال اینکه از امروز مدیرعامل مپنا (شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران) شوم وجود دارد.

عباس علی آبادی در گفت‌وگو با فارس افزود: در حال حاضر معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی هستم اما ممکن است از امروز صبح برای تصدی پست مدیرعاملی «مپنا» به این شرکت بروم. وی ادامه داد: تا این لحظه هنوز مدیرعامل مپنا نیستم و همچنان نیز معاون وزیر نیرو هستم اما اگر مدیرعامل مپنا شوم باید از سمت معاونت وزارت نیرو استعفا دهم. علی‌آبادی گفت: برای معاونت امور انرژی و برق وزارت نیرو گزینه‌های مختلفی مطرح هستند که بزودی از سوی وزیر نیرو یک نفر مشخص و اعلام می‌شود. یادآور می‌‌شود، شایعه مدیرعاملی علی‌آبادی از روز چهارشنبه گذشته در بازار سرمایه زمزمه می‌‌شد که به دلیل عدم اطلاع‌رسانی به موقع در این زمینه در ابتدا به اشتباه تصور شد که محمد علی‌آبادی رییس سابق سازمان تربیت بدنی به عنوان مدیرعامل مپنا منصوب خواهد شد که دیروز با انتشار وسیع خبر و کسب خبر از منابع خبری موثق‌تر مشخص شد که عباس علی‌آبادی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی به عنوان مدیرعامل مپنا منصوب شده است.