سنا- مدیر اداره نظارت برناشران بورسی‌سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: باتوجه به لزوم داشتن توکن امضای دیجیتال برای ورود به سامانه کدال، ضروری است آن‌دسته از شرکت‌هایی که تاکنون توکن خود را دریافت نکرده‌اند، طبق شرایط اعلامی‌برای دریافت آن اقدام کنند.

امیر حمزه مالمیر افزود: توکن تعدادی از شرکت‌ها صادر و در ‌سازمان موجود است که متاسفانه به‌رغم پیگیری‌های انجام‌شده تاکنون برای دریافت توکن اقدامی نشده است.

وی گفت: اشخاصی که برای آن‌ها توکن صادر شده است باید یا شخصا مراجعه و با ارائه کارت ملی خود توکن را دریافت کنند یا یک نفر نماینده با سربرگ شرکت جهت دریافت توکن معرفی کنند که نماینده معرفی شده در زمان مراجعه، علاوه بر لزوم همراه داشتن معرفی‌نامه، باید کارت ملی خود و شخصی که برای وی توکن صادر شده است را به‌همراه داشته باشد.

مالمیر افزود: اشخاصی که تاکنون توکن دریافت نکرده‌اند باید تا اطلاع ثانوی مدارک مورد نیاز را تهیه و شخصا به نشانی خیابان کارگر شمالی - بالاتر از بلوار کشاورز - روبه‌روی پارک لاله - ساختمان شماره ۲۴۰ - معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی - طبقه پنجم - مرکز توسعه تجارت الکترونیکی - دفتر ثبت‌نام گواهی الکترونیکی مراجعه کنند.

وی در پایان اطلاعیه خود آورده است: باتوجه به‌هماهنگی‌های انجام‌شده با معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی، به‌زودی شرکت مدیریت فن‌آوری بورس تهران به‌عنوان دفتر ثبت‌نام گواهی الکترونیکی بازار سرمایه مجوز لازم را اخذ خواهد کرد که پس از اخذ مجوز، اطلاع‌رسانی دوباره در خصوص نحوه درخواست صدور گواهی امضای دیجیتال صورت خواهد‌گرفت.