شماره روزنامه ۶۱۰۵
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۱۰۰ دنیای اقتصاد

اخبار بلاک چین - روزنامه شماره ۶۱۰۰

  • میم‌کوین‏‏‏‏‌ها در مسیر سقوط؟

    طی سالیان گذشته، میم‌کوین‌‌‌‌‌ها همواره یکی از موضوعات داغ بحث و گفت‌وگو در فضای ارز‌‌‌‌‌های دیجیتال بوده‌اند. درحالی‌که بسیاری این ارز‌‌‌‌‌های دیجیتال را شت‌کوین می‌دانستند و انتظار شکست آنها را داشتند، برخی از این ارز‌‌‌‌‌ها مانند دوج‌کوین و شیبا اینو موفق شدند در بازار صعودی ۲۰۲۱ توجهات بسیاری را به خود جلب کنند و نسل جدیدی از سرمایه‌گذاران را به کاوش بازار ارز‌‌‌‌‌های دیجیتال سوق دهند.
  • تیم همستر وعده داد بعد ایردراپ لیست خواهد شد

    دنیای‌اقتصاد: همستر کامبت، یکی از موفق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین بازی‌هایی که بنا به فعالیت بازیکنان به آنها جایزه می‌دهد، ماه‌هاست که به بازیکنان خود وعده‌ایردراپ و رسمی‌شدن توکن خود را می‌دهد و هر‌بار تاریخ مربوطه را به عقب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اندازد. تیم همستر به بازیکنان این بازی که از مرز ۳۰۰‌میلیون گذشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند، در نهایت
  • گری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اسکیل صندوق جدیدی برای ریپل راه‌اندازی کرد

    رمزارز نیوز: شرکت سرمایه‌گذاری گری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اسکیل (Grayscale) با انتشار اطلاعیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای در تاریخ ۱۲ سپتامبر اعلام کرد؛ یک صندوق تراست جدید برای ریپل (XRP) راه‌اندازی کرده‌است. این تراست جدید امکان دسترسی به XRP، توکن بومی شبکه XRP Ledger را به سرمایه‌گذاران می‌دهد؛ یک شبکه غیرمتمرکز همتابه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌همتا که برای تسهیل تراکنش‌های مالی بین‌المللی طراحی شده‌است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر