شماره روزنامه ۶۰۴۴
|
آرشیو روزنامه شماره ۶۰۱۸ دنیای اقتصاد

اخبار بلاک چین - روزنامه شماره ۶۰۱۸

  • فرصت آینده‌ساز اتر

    دنیای اقتصاد: یکی از محکم‌ترین نشانه‌های بهار کریپتو در پس زمستان گذشته خبر تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین بود که به روند رو به رشد این ارز جان دوباره‌ای بخشید و آن را در مسیر صعود به قله قرار داد. حال با تغییراتی که در آمریکا در حال وقوع است و تایید پرونده صندوق بورسی اتریوم به نظر می‌رسد این خبر نه تنها برای خود این ارز دیجیتال، بلکه برای کل صنعت دارایی‌های رمزنگاری‌شده نشان از روزهای خوب دارد.
  • متاورس چگونه آینده را متحول خواهد کرد؟

    بهراد تیموریان/کارشناس حوزه بلاک‌چین
    با وجود اینکه واژه متاورس برای اولین‌بار توسط نویسنده نیل استفنسون در رمان علمی تخیلی «سقوط برف» در سال۱۹۹۲ استفاده شد، اما این فناوری تا اولیل دهه۲۰۱۰ برای خیلی ناشناخته بود و مردم حتی فکر آن را هم نمی‌کردند که تنها طی چند سال، متاورس تا این حد در بخش‌های مختلف تغییر ایجاد کند.
  • وعده «عفو بنیان‌گذار سیلک‌ رود» پس از پیروزی در انتخابات

    میهن بلاک‌چین: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به جمعیت حاضر در مجمع ملی آزادی‌خواهان وعده داد در صورت انتخاب مجدد، راس اولبریکت (Ross Ulbricht)، بنیان‌گذار سیلک‌رود (Silk Road) را مورد عفو ریاست جمهوری قرار دهد. این وعده نشان می‌دهد که وی از مواضع قبلی خود فاصله گرفته است. این اظهارات، همراه با حمایت صریح او از صنعت ارزهای دیجیتال، نشان‌دهنده یک تغییر چشم‌گیر در مسیر سیاسی ترامپ است.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر