شماره روزنامه ۶۰۳۹
|
آرشیو روزنامه شماره ۵۹۴۲ دنیای اقتصاد

اخبار بلاک چین - روزنامه شماره ۵۹۴۲

  • همکـاری دو سر سـود

    دنیای اقتصاد- حامد توانای‌آزاد: به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های جهانی، تلگرام طی چند سال گذشته به فناوری بلاک‌چین نیز توجه داشته است و خدماتی مانند کیف پول ارز دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار داده است. امروزه به خوبی مشخص است که تلگرام با پایگاه کاربری گسترده و ویژگی‌های نوآورانه خود می‌تواند نقش مهمی در چشم‌انداز در حال تحول ارز‌های دیجیتال ایفا کند و خدمات غیرمتمرکز را در اختیار صد‌ها میلیون کاربر روزانه خود قرار دهد. درحالی‌که در آینده برنامه‌های غیرمتمرکز ممکن است به‌عنوان جایگزینی برای برنامه‌های سنتی عمل کنند، اما با توجه به چالش‌هایی که هم اکنون عموم کاربران برای استفاده از خدمات غیرمتمرکز دارند، هنوز راه زیادی برای تحقق این هدف باقی مانده است.
  • افزایش دامیننس تتر خطرناک است

    میهن بلاک‌چین: بانک آمریکایی جی‌پی مورگان به تازگی در گزارشی مدعی شده است که افزایش تسلط تتر بر بازار استیبل‌کوین‌ها با توجه به نداشتن انطباق و فقدان شفافیت این شرکت خطر زیادی برای صنعت کریپتو به همراه دارد. در واکنش به این گزارش، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیرعامل تتر از دورویی بانک جی‌پی مورگان انتقاد کرد. به نقل از کریپتواسلیت و بر اساس بیانیه‌ای که تتر به این نشریه خبری ارسال کرده است، آردوینو معتقد است دامیننس تتر بر بازار به‌رغم تصورات منفی رقبا و بانک‌ها برای صنعت نوظهور کریپتو اهمیت زیادی دارد.
  • درخواست FTX برای فروش مطالبات ۱۷۵میلیون دلاری

    میهن بلاک‌چین: صرافی FTX در ۱فوریه (۱۲بهمن) در دادگاه دلاوِر درخواستی برای فروش مطالبات ۱۷۵میلیون دلاری خود علیه شرکت خدمات مالی دیجیتال ورشکسته جنسیس گلوبال کپیتال ارائه کرد. این مطالبات توسط صندوق تامینی Alameda Research ایجاد شده است. وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) نیز علیه رابرت پاول (Robert Powell)، کارتر ران (Carter Rohn) و امیلی هرناندز (Emily Hernandez) به‌دلیل دست داشتن در کلاه‌برداری سیم سوآپ در نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ۱۴۰۱) شکایت کرده است.
  • افزایش فعالیت نهنگ‌های بیت‌کوین همزمان با تثبیت قیمت

    ارز دیجیتال: از زمان بازگشت قیمت بیت‌کوین به بالای ۴۰هزار دلار، بازار نوسانات بسیار کمی را تجربه کرده است. این در حالی است که داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهد بخشی از نهنگ‌های در حال بزرگ‌ترکردن سرمایه‌گذاری‌های خود و برخی احتمالا در حال فروش هستند. ژبه گزارش کریپتو پوتیتو، داده‌های پلتفرم تحلیلی سانتیمنت نشان می‌دهد برخی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران بیت‌کوین درون شبکه، در روزهای اخیر که بازار تغییر ویژه‌ای نداشته است، مشغول جابه‌جایی دارایی خود بوده‌اند.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر