شماره روزنامه ۵۹۹۴
|
آرشیو روزنامه شماره ۵۹۹۴ دنیای اقتصاد

اخبار بازرگانی - روزنامه شماره ۵۹۹۴

  • فرصت ناب بازاریابی صادراتی

    دنیای اقتصاد -گروه بازرگانی: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری‌اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲‌هزار تاجر و بازرگان خارجی از بیش از ۸۰ کشور روز شنبه آغاز به‌کار خواهد کرد. همزمان با این رویداد بزرگ صادراتی، اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نیز با میزبانی از مقامات کشورهای آفریقایی برگزار خواهدشد. معاون وزیر و رئیس‌کل سازمان توسعه‌تجارت همزمانی بر‌‌گزاری این دو رویداد را در راستای ایجاد هم‌افزایی با هدف توسعه صادرات غیرنفتی، توسعه بازار گروه‌های کالایی صادراتی و همچنین افزایش صادرات دانش‌بنیان‏‏‏‏‏‏‌ و کالاهای با ارزش‌افزوده بیشتر عنوان می‌کند.
  • لزوم حل مشکلات صدور روادید رانندگان

    دنیای‌اقتصاد: نمایندگان بخش‌خصوصی در نشست پانزدهم کمیسیون حمل‌ونقل اتاق بازرگانی تهران که با حضور نمایندگانی از وزارت امورخارجه و وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، مساله عدم‌صدور روادید برای رانندگان ناوگان حمل‌ونقل زمینی را که به چالشی بزرگ برای شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی کشور تبدیل شده، بررسی کردند.
  • تعیین نرخ ارز قاچاق، از بیش‌اظهاری واردات و کم‌اظهاری صادرات

    دنیای‌اقتصاد: مدیر گروه پول و ارز مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به سازوکار ایجاد نرخ تعادلی ارز در بازار غیر‌رسمی، گفت: تامین ارز قاچاق وارداتی و فرار سرمایه از قاچاق صادراتی، بیش‌اظهاری واردات و کم‌اظهاری صادرات در گمرک تامین می‌شود.
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد

    دنیای‌اقتصاد: سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌‌‌‌‌‌ای ضوابط جدید تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات برخی کالاهای حوزه‌‌‌‌‌‌ جهادکشاورزی را اعلام کرد. به گزارش سامانه جامع تجارت ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌‌‌‌‌‌های حوزه‌‌‌‌‌‌ جهادکشاورزی را اعلام کرد.

پربازدیدهای سایت خوان

بیشتر