بر اساس داده‌های این گزارش، کشور چین بزرگ‌ترین کشور صادر‌کننده به ایالت‌های کالیفرنیا، نوادا و فلوریدا است. میزان صادرات این کشور به ایالت کالیفرنیا تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، ۳/ ۱۳۰ میلیارد دلار ثبت شده است. سهم کشور چین از بازار این ایالت ۳۳ درصد برآورد شده است.  درباره ایالت نوادا، میزان صادرات کشور چین به این ایالت تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، ۱/ ۴ میلیارد دلار و سهم این کشور از بازار ایالت نوادا ۸/ ۳۱ درصد برآورد شده است.  چین به غیر از این دو ایالت غربی، رتبه اول در میان کشور‌های سرمایه‌گذار در ایالت جنوب شرقی فلوریدا را نیز از آن خود کرده است. میزان صادرات این کشور به ایالت کالیفرنیا تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، ۲/ ۱۱ میلیارد دلار و سهم این کشور از بازار این ایالت ۷/ ۱۴ درصد ثبت شده است.  بزرگ‌ترین کشور صادرکننده به ایالتهای تگزاس و میشیگان، کشور مکزیک است. میزان صادرات مکزیک به ایالت جنوبی تگزاس تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، ۷/ ۸۸ میلیارد دلار و سهم این کشور از بازار ایالت تگزاس، ۸/ ۳۵ درصدبرآورد شده است.

همچنین درباره میزان صادرات مکزیک به ایالت میشیگان می‌توان گفت که تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، ۵/ ۴۷ میلیارد دلار و سهم این کشور از بازار ایالت میشیگان را ۹/ ۴۰ درصد ثبت شده است.  در ایالت ایلینوی، بزرگ‌ترین کشور صادرکننده کانادا دانسته شده است. به طوری که میزان صادرات این کشور به ایالت ایلینوی تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، ۳/ ۴۸ میلیارد دلار و سهم این کشور از بازار ایالت، ۳۱ درصد ثبت شده است.  در ایالت لوئیزیانا، بزرگ‌ترین کشور صادرکننده روسیه است. میزان صادرات این کشور به ایالت لوئیزیانا تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، ۶/ ۲ میلیارد دلار و سهم این کشور از بازار ایالت ۶/ ۱۲ درصد برآورد شده است.

در کارولینای شمالی، کشور آلمان بزرگ‌ترین کشور صادرکننده به این ایالت ثبت شده است. میزان صادرات کشور آلمان به این ایالت تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی ۹/ ۲ میلیارد دلار و سهم این کشور از بازار ایالت کارولینای شمالی ۱/ ۱۵ درصد است.  کره جنوبی بزرگ‌ترین کشور صادرکننده در آلاسکا است. میزان صادرات این کشور به این ایالت تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی ۸۳۶ میلیون دلار و سهم این کشور از بازار ایالت ۳۵ درصد ثبت شده است.

در ایالت نیویورک بزرگ‌ترین کشور صادرکننده سوئیس است. میزان صادرات این کشور به ایالت تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی۱/ ۳۳ میلیارد دلار و سهم این کشور از بازار آلاسکا ۵/ ۲۱ درصد برآورد شده است.