ریل استیت(Real State)

نیاز به اطلاعات در دنیای امروز مهم‌‌‌ترین ابزار برتری بر دیگران است همچنان که میلان کوندرا نویسنده بلند آوازه اهل چک می‌‌‌‌گوید:«در جهان امروز مهم‌‌‌ترین اسلحه، آگاهی است.» و بسیاری از کسانی که در حوزه اقتصادی فعالیت‌‌‌‌‌های حرفه‌‌‌ای خود را دنبال می‌‌‌‌کنند به اهمیت این موضوع واقفند.

یکی از مهم‌‌‌ترین زمینه‌‌‌‌‌های اقتصادی بی‌گمان املاک است. جایی که حتی در آمریکا نیز بحران بزرگی به نام بحران مسکن، سیاستمداران را به این فکر انداخته که برای حل آن بحران، تمهیدات ویژه‌‌‌ای در نظر گیرند. اما اگر شما خواهان اطلاعات دقیقی از چند و چون مسکن در آمریکا و البته سایر کشور‌‌‌‌‌های این منطقه هستید می‌‌‌‌توانید سری بزنید به مجله «ریل استیت» یا املاک.

پر واضح است که از این دست نشریات در کشور‌‌‌‌‌های دیگر هم چاپ می‌‌‌‌شود، اما اهمیت این نشریه به تحلیل‌‌‌‌‌هایی است که در زمینه بازار مسکن ارائه می‌‌‌‌دهد و این تحلیل‌‌‌ها شامل قاطبه کشور‌‌‌‌‌های جهان می‌‌‌‌شود؛ چرا که بر مبنای شاخص‌‌‌‌‌های جهانی در نظر گرفته می‌‌‌‌شوند.

نشریه مورد نظر ما که اتفاقا نشریه‌‌‌ای ارزان قیمت- ۱۴ دلار- است برای آمریکایی‌‌‌ها منبع قابل استنادی در راستای پیگیری اخبار جهانی است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در شماره نوامبر سال گذشته، تحلیلگران این مجله در مورد ساخت‌و‌ساز در دبی نوشتند و این که ایرانی‌‌‌ها به این مساله دامن زدند.

اگر دنبال سرمایه‌‌‌گذاری در این عرصه هستید بهترین راه، یادگیری الفبای سرمایه‌‌‌گذاری است و این مجله بهترین و خوشخط‌‌‌ترین سرمشق را به شما می‌‌‌‌دهد.در ضمن دلیل دیگر رجحان چنین نشریاتی بر دیگری قیمت انواع زمین در کشور‌‌‌‌‌های مطرح جهان است.

کسانی که در این زمینه سرمایه‌‌‌‌‌های کلان دارند بد نیست هر از چند گاهی تحلیل‌‌‌‌‌های چنین نشریاتی را بررسی کنند. سایت آمازون هم می‌‌‌‌تواند اطلاعات بیشتری را در مورد نحوه خرید این نشریه در اختیار مخاطبان قرار دهد.