به گزارش دنیای اقتصاد گروه بسپار شیمی سپیدان از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پس از قرارگیری در میان چهار شرکت برتر پارک‌های علمی و فناوری آسیا، موفق به کسب جایزه (Excellence) شرکت‌های دانش‌بنیان انجمن پارک‌های علمی آسیا (ASPA) در سال ۲۰۲۲ شد.

شرکت دانش‌بنیان بسپار شیمی سپیدان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با تولید محصولات کامپاندی با ارایه ۴۰ محصول دانش‌بنیان اختصاصی و باقابلیت تجاری‌سازی محصولات و همچنین ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های شیمیایی و کشاورزی باهدف سودآوری بالا، تامین زنجیره ارزش و دسترسی به دانش، موفق به حضور در جمع چهار شرکت برتر دانش‌بنیان آسیایی شد.

مراسم اعطای جایزه ASPA هرساله از سوی انجمن پارک‌های علمی آسیا میان شرکت‌ها، موسسات مستقر در پارک‌های علم و فناوری عضو این انجمن باهدف تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان و فن آفرین جهت دستیابی به روحیه تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه، ایجاد فرصت‌های مناسب در راستای یافتن شریک تجاری و معرفی مدل‌های شرکت‌های موفق برگزار می‌شود.

منتخبان این مسابقه می‌توانند از شبکه این انجمن برای معرفی و پیشبرد فعالیت‌های شرکت خود و یافتن شریک تجاری مناسب استفاده کنند.

گفتنی است شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان عضو هیات مدیره انجمن پارک‌های علمی آسیا (ASPA) است و تاکنون شرکت‌های متعددی در این شهرک موفق به کسب این جایزه از انجمن پارک‌های علمی آسیا شده‌اند.