لوازم جانبی اصلی سامسونگ را چطور تشخیص دهیم؟

خرید تجهیزات جانبی تقلبی و استفاده از آن، عوارض پر هزینه ای برای شما به یادگار می گذارد. بسیاری از مردم از این موضوع آگاه هستند اما مسئله اینجاست که تشخیص لوازم جانبی اصلی سامسونگ با لوازم جانبی کپی و تقلبی کار بسیار سختی شده است.

تشخیص لوازم جانبی اصلی سامسونگ برای بیشتر افراد سخت است

خیلی مواقع، افراد به انتخاب خودشان سمت لوازم جانبی اصلی گوشی نمی روند! مثلا در مورد گوشی های آیفون، خیلی از افراد با آگاهی کامل اقدام به خرید نسخه های کپی آیفون می کنند تا با هزینه کمتری صاحب آیفون رده بالا شوند.

اما برخی مواقع شما بدون اینکه بخواهید یک جنس تقلبی بخرید، یک جنس تقلبی به شما می فروشند! متاسفانه این اتفاق برای اکثر صاحبان گوشی سامسونگ افتاده است. اگر شما تا بحال این تجربه را نداشته اید یا خیلی خوش شانس بودید یا از مراکز معتبر خرید کردید. 

سامسونگ، یکی از محبوب ترین برند هاست که علی رغم عرضه گوشی های جدید و پر رنگ و لعاب توسط کمپانی های دیگر، همچنان طرفداران خود را دارد. به همین دلیل است که فروش اجناس تقلبی این برند، رو به افزایش است و بازار آن روز به روز پر رونق تر می شود.

در ادامه قصد داریم راه های تشخیص لوازم جانبی اصلی سامسونگ از گزینه های تقلبی را بررسی کنیم.

نحوه تشخیص هندزفری اصل سامسونگ از هندزفری تقلبی 

هندزفری سامسونگ یکی از اجناسی است که نمونه های تقلبی آن در بازار بسیار زیاد است. اگر به هر دلیل هندزفری فابریک سامسونگ خود را از دست داده اید و قصد دارید هندزفری جاگزین تهیه کنید، به شما دو راه حل پیشنهاد می کنیم.

یا قید هندزفری اصلی سامسونگ را بزنید، بودجه تان را کمی افزایش دهید و یک هدست بلوتوث مناسب تهیه کنید یا اینکه به هیچ عنوان سمت هندزفری های تقلبی و درجه 2 و درجه 3 نروید. 

اگر گزینه دوم را انتخاب کرده اید و قصد دارید مشابه همان هندزفری را بخرید، به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید هندزفری اورجینال را از هندزفری تقلبی تشخیص بدهید.

1- روی بدنه هندزفری اصلی سامسونگ، "ویتنام" درج شده است.

2- سیم اکثر هندزفری های تقلبی سامسونگ پرس شده هستند در صورتی که سیم هندزفری اورجینال سامسونگ استوانه ای شکل است.

3- قیمت هندزفری های تقلبی بسیار کم تر از قیمت هندزفری اصلی است و معمولا این کاهش چشمگیر قیمت را با حراجی بودن محصول توجیه می کنند.

4- کانکتور هندزفری (قسمتی که هندزفری را به گوشی متصل می کند) در نمونه های اصلی یکرنگ است اما در هندزفری های تقلبی رنگ آن متفاوت است.

ایران رنتر2

اگر قاب گوشی سامسونگ اصل نباشد، قاتل موبایل است نه محافظ آن

معمولا قاب گوشی و گلس صفحه نمایش به عنوان دو محافظ اصلی برای گوشی های هوشمند استفاده می شوند. در بین تمام برند ها، سامسونگ و آیفون بیشترین تنوع محصولات جانبی را دارند. 

محبوبیت برند سامسونگ و تقاضای بیش از حد مردم برای تجهیزات جانبی، باعث شده تا سودجویان به فکر ارائه تجهیزات جانبی تقلبی باشند. محبوب ترین قاب گوشی سامسونگ بین کاربران، قاب سیلیکونی است و نمونه های تقلبی آن بسیار زیاد است. 

از آنجایی که هدف از ساخت این قاب ها، کسب سود بیشتر است هیچگونه استانداردی در مراحل ساخت آن ها اعمال نمی شود و همین موضوع می تواند عوارض متفاوتی برای گوشی داشته باشد.

ایران رنتر3

نحوه تشخیص اصل بودن قاب سیلیکونی سامسونگ:

1- اگر از جهات مختلف به قاب سیلیکونی تقلبی نگاه کنید، قسمت هایی از آن رنگ پریدگی دارد در صورتی که قاب اصلی سیلیکونی کاملا یکدست و یکرنگ است.

2- پشت جعبه قاب سیلیکونی تقلبی، نوشته های چینی دیده می شود در صورتی که اگر قاب اصلی باشد، همه نوشته ها باید انگلیسی باشد.

3- کاغذی که پشت جعبه قاب سیلیکونی اصلی قرار دارد، به حالت کشویی جدا می شود اما کاغذ قاب سیلیکونی تقلبی، به جعبه چسبیده شده و باید آن را پاره کنید تا بتوانید قاب را از جعبه خارج کنید.

4- کناره های قاب تقلبی یک خط صاف وجود دارد که نشان می دهد قاب دو تکه است اما قاب سیلیکونی اصلی کاملا یکدست است.

استفاده از پاور بانک تقلبی یکی از دلایل انفجار گوشی 

یکی از خطرناک ترین کارهایی که میتوانید در زندگیتان انجام بدهید، خرید یک پاور بانک تقلبی است که در راستای آن احتمال انفجار گوشی و مرگ فرد را نمی توان نادیده گرفت. 

پاور بانک های تقلبی بیشترین عوارض را برای گوشی و سپس خودتان دارد. اگر قصد خرید شارژر همراه دارید بیش از حد دقت کنید و به هیچ عنوان سمت پاور بانک تقلبی نروید.

ایران رنتر4

چطور پاور بانک تقلبی را تشخیص بدهیم؟ 

پاور بانک شیائومی به شدت در ایران محبوب شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. برای تشخیص پاور بانک اصلی و خرید آن به نکات زیر توجه داشته باشید.

1- توسط سایت سازنده، استعلام شماره سریال محصول رو بگیرید. مثلا اگر پاور بانک شیائومی خریدید وارد سایت شیائومی شوید و سریال نامبر محصول را وارد کنید. به این شکل متوجه خواهید شد که این محصول متعلق به این کمپانی است یا نه.

2- به کابل شارژ پاور بانک دقت کنید و با نمونه اصلی که در سایت سازنده است مقایسه کرده و تناقض ها را پیدا کنید. کابل شارژ پاور بانک شیائومی ساده و یکدست است اما نمونه تقلبی آن دارای نماد شیائومی می باشد.

3- روی بدنه و یا جعبه پاور بانک دنبال غلط املایی باشید! یکی از مواردی که تولید کننده های محصولات تقلبی به آن توجه نمی کنند غلط املایی است در صورتی که سازنده های اصلی به شدت روی این موضوع حساس هستند و چنین مشکلاتی برای آن ها پیش نمی آید.

4- خروجی واقعی پاور بانک را تست کنید. با نصب اپلیکیشن هایی که برای این کار طراحی شده اند می توانید ولتاژی که به گوشیتان وارد می شود را مشاهده کنید. به این ترتیب مغایرت ولتاژ نوشته شده با ولتاژ واقعی را متوجه خواهید شد. 

در نهایت یک نکته کلی وجود دارد که می تواند شما را از این استرس تشخیص لوازم جانبی اصلی سامسونگ نجات دهد. ممکن است شما تمام تلاش خود را به کار بگیرید اما در تشخیص لوازم جانبی اصلی سامسونگ موفق نباشید. دلیل اتفاق های این چنینی، زیاد شدن لوازم تقلبی است. 

تجهیزات جانبی تقلبی که به تازگی روانه بازار شده اند، ظاهر بسیار تمیز و با کیفیتی دارند که تشخیص آن ها واقعا کار سختی است. راه حل اساسی برای حل چنین مشکلی، خرید از مراکز معتبر و فروشگاه های اینترنتی لوازم جانبی است.

فروشگاه جانبی به عنوان یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های ارائه دهنده لوازم جانبی در حال فعالیت است. اعتبار فروشگاه، تنوع، کیفیت و اصالت کالا از مواردی است که فروشگاه جانبی را از دیگر مراکز متمایز می کند. در صورتی که قصد دارید هر یک از لوازم جانبی اصلی سامسونگ را بخرید، به فروشگاه اینترنتی جانبی به آدرس janebi.com سر بزنید و از تنوع محصولات لذت ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.