اولین رویداد «انتقال تجربه در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه» در تبریز

دنیای اقتصاد-تبریز: رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی  گفت: در جهان رویداد‌هایی مانند تد در حال برگزاری است که متاسفانه در استان آذربایجان شرقی تاکنون شاهد برگزاری چنین دوره‌هایی نبوده ایم. برهمین اساس، تصمیم گرفتیم اولین رویداد انتقال تجربه در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه را با قوانین و چارچوب‌های تعریف شده و استاندارد، به منظور اشتراک گذاری تجارب برگزار کنیم.

ابراهیم مولائی افزود: این  رویداد با همکاری و همراهی دانشگاه پیام نور استان و با سخنرانی دکتر محمد عزیزی راد مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، دکتر حسن اسدزاده شهیر مدیر روابط عمومی امور مالیاتی آذربایجان شرقی و دکتر حمید محمدی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان در استان برگزار خواهد شد و سخنرانان به بیان تجربیات خود از پیچ و خم کار روابط عمومی و رسانه می‌پردازند.

اوگفت: مخاطبان این رویداد، دانشجویان رشته‌های ارتباطات، روابط عمومی، رسانه و دیگر رشته‌های مرتبط و همچنین مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهاد‌های بخش دولتی و خصوصی استان خواهند بود.

رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی  در پایان خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد این رویداد از طریق پلتفرم اَبر دِراک به صورت زنده پخش شود.

رویداد "تجربه‌ای نو" با هدف "توسعه افکار و ایده‌ها" روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ به صورت رایگان در سالن علامه جعغری دانشگاه پیام نور تبریز برگزار می‌شود.