تغییرات یادشده در نرخ نفت خام و فرآورده‌های اسفند ۱۳۹۸ و همین‌طور تغییر در فروش فرآورده‌های سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در اطلاعیه «شبندر» به صورت جزئی‌تر آمده است. این شرکت بر اساس تغییر نرخ نفت خام و میعانات گازی در اسفند ۹۸ و فروش صادراتی سال ۹۸ و شش ماه دوم سال ۹۹، درآمدهای عملیاتی خود را تعدیل کرده است. گفته شده که سود خالص هر سهم این شرکت در پایان سال ۹۹ از ۲۸۱۶ به ۴۰۸۹ ریال افزایش یافته است. در اطلاعیه «شاوان» هم از تاثیر این تغییرات بر افزایش ۱۰۴۲ ریالی EPS این شرکت در سال مالی ۱۳۹۹ خبر داده شده است. «شراز» هم از افزایش ۱۳۹۵ ریال EPS شرکت خود یاد کرده است.

شرکت کارتن مشهد هم در یک اطلاعیه ورشکستگی خود را از طریق انتشار رای دادگاه مستند کرد. در این اطلاعیه گروه الف نامه اداره ورشکستگی مبنی بر در اختیار قرار گرفتن کارتن مشهد درخصوص برنامه آتی شرکت را منتشر کرده است. گفته شده که احتمالا اداره مزبور بخشی از دارایی شرکت را به فروش می‌رساند تا جواب طلبکاران را بدهد. در این اطلاعیه تاریخ اعلام حکم دادگاه ۲۲/ ۸/ ۱۳۹۹ اعلام شده، اما گفته شده که تاریخ توقف این شرکت در خرداد سال ۱۳۹۶ بوده است. قرار است موضوع جهت انجام مراحل تصفیه به اداره تصفیه امور ورشکستگی مشهد محول شود.

کارتن مشهد یک شرکت تجاری سهامی عام است که در بازار پایه فرابورس نیز پذیرفته شده و صورت‌های مالی حسابرسی شده آن در سامانه‌های مربوط تا پایان سال ۱۳۹۶ موجود است. طبق نامه دادگاه این شرکت طی چند نوبت معامله تجاری مقادیری کاغذ کرافت از موکل که شرکت تجاری سهامی خاص بوده خریداری کرده که در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال آن را نپرداخته است که به موجب رای دادگاه تجدیدنظر محکوم به پرداخت آن شده است.

در یک اطلاعیه گروه الف دیگر شرکت قند تربت حیدریه از تغییر فرمول قیمت‌گذاری شکر خبر داده است. این شرکت اعلام کرده با توجه به نامه انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر ایران درخصوص تعیین قیمت فروش شکر تولیدی سال‌جاری مقرر شده که قیمت شکر از ابتدای سال ۱۴۰۰ بر اساس ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای تولید داخل تعیین شود. بر اساس دستورالعمل قیمت‌گذاری یادشده و با توجه به افزایش قیمت هر کیلو چغندرقند بهاره با عیار پایه ۱۶ از ۶۰۲۴ ریال به ۱۲۴۷۶ ریال برای سال زراعی ۱۴۰۰ و در نظر گرفتن اثرات آن بر روی بهای تمام شده، قیمت تمام شده شکر با احتساب ۱۷ درصد سود فعالیت، طبق دستورالعمل ابلاغی از بهای بازار بیشتر خواهد شد. از همین رو گفته شده که با توجه به شرایط بازار، نرخ فروش این محصول متفاوت و آثار سود و زیان آن به طور دقیق مشخص نخواهد بود.