معاون حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت که مخالف هرگونه تغییر مدیریتی درسرخابی‌ها تا پایان فصل است. به گزارش «ایسنا» نصرالله سجادی که دیروز در برنامه ورزش و مردم حضور داشت در مورد آخرین وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: « طبق آخرین اعلام این دو باشگاه مجددا زیر نظر وزارت ورزش و جوانان قرار گرفتند. در سال جاری ما تلاش کردیم شرایط این دو تیم نسبت به گذشته متفاوت باشد و در گام اول تلاش کردیم تا حاشیه‌ها را از این دو تیم جدا کنیم. در حال‌ حاضر این دو تیم مشکل مالی چندانی ندارند و امسال بحث‌های گذشته در مورد این دو تیم وجود نداشته است. درباره تغییرات مدیریتی و فنی نیز شخصا مخالف تغییر در دو باشگاه پر‌سپولیس واستقلال تا پایان فصل هستم.»

وی درباره مشکلات مالی برخی از فدراسیون‌ها نیز گفت: «بسیاری از فدراسیون‌ها بخش عمده‌ای از اعتبارات خود را دریافت کرده‌اند و تا پایان سال نیز این اعتبارات ۱۰۰ درصد اختصاص خواهد یافت. به‌زودی نیز بخش دیگری از این مطالبات پرداخت خواهد شد. تلاش می‌کنیم تا مشکلات مالی رفع شود اما فدراسیون‌ها باید تنها به اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اکتفا نکنند.» معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همچنین در مورد پاداش مدال‌آوران المپیک نیز اظها‌ر کرد: «وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت که هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر جوایز المپیک را اعلام کند چون تاخیر دراعلام ممکن بود باعث به وجود آمدن حاشیه شود. تلاش کردیم که پاداش طلا متمایز باشد چون به دست آوردن طلای المپیک سخت و با ارزش است. مدال طلای المپیک ۳۰۰ سکه طلا خواهد داشت.»

وزیر ورزش و جوانان در اظهار نظری پیش‌بینی کرده بود کاروان ورزش ایران در المپیک می‌تواند حدود ۶ مدال کسب کند. سجادی درباره‌ پیش‌بینی وزیر ورزش و جوانان درمورد کسب این تعداد مدال گفت: «به‌طور متوسط کسب مدال ایران بین ۵/ ۴ تا ۶ مدال بوده است. در المپیک لندن ۱۲ مدال گرفتیم که یک کار استثنایی بود که این افزایش مدال نیز از عملکرد کشتی فرنگی ایران بود. تکرار این نتایج بسیار سخت است. من عدد برای کسب مدال نمی‌دهم چون باید نسبت به شرایط به عدد رسید. برای بسترسازی در رشته‌های پر مدال باید تفکرات و بر‌نامه‌ریزی‌ها در سطحی بالاتر از وزارت ورزش و جوانان شکل بگیرد. باید مجلس شورای اسلامی و دولت به این مسائل ورود کنند و در بر‌نامه‌ریزی‌ها مشارکت داشته باشند. باید در این رشته‌ها به‌صورت پایه کار کرد و هزینه‌های زیادی در آن انجام داد تا در بلند مدت به مدال برسیم. هر چند که در این ر‌قا‌بت‌ها دیگران نیز از مدت‌ها قبل بر‌نامه‌ریزی کرده‌اند و تلاش می‌کنند. کل بودجه ما برای فدراسیون‌ها ۸۰ میلیارد تومان است، آیا این بودجه کفاف زیرسازی برای مدال‌آوری در رشته‌های پرمدال را می‌دهد؟»