عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از تصمیم دولت مبنی بر عدم واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی انتقاد کرد. حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره منتفی شدن بحث واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: «اینکه کلا منتفی شود، تصمیم درستی نیست، اما نباید عجولانه تصمیم گرفت.

به نظرم واگذاری این دو باشگاه که هرکدام نزدیک به ۱۵، ۲۰ میلیون هوادار دارند با این شیوه که مسوولان فکر کنند در حال واگذاری کارخانه آجر یا فولاد هستند، کار درستی نیست. انتظار می‌رود نظر کارشناسان تجمیع و نمونه‌های خارجی واگذاری مورد بررسی قرار بگیرد. در واقع نباید واگذاری سرخابی‌ها مورد آزمون و خطا قرار بگیرد. پرسپولیس در یکی دو سال اخیر از این وضعیت آسیب دیده و فراز و نشیب‌ها به این باشگاه آسیب رساند. ما می‌خواهیم فوتبال رشد کند. اینکه با به کار بردن لفظ فرهنگی در ابتدای نام این دو باشگاه قرار بر تغییر شرایط واگذاری باشد، درست نیست.

فوتبال باید در ریل واقعی خود قرار بگیرد، چرا که توان خوبی در آن مشاهده می‌شود. باید استعدادیابی شود و حرفه‌ای‌ها جذب آن شوند. باید تجربه دنیا بررسی و سپس واگذاری صورت بگیرد.» عضو فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به این سوال که بهترین راه واگذاری سرخابی‌ها چیست؟ گفت: «به نظرم بهترین راه این است که ۵۰ درصد سهام باشگاه به هواداران و پیشکسوتان و مابقی نیز به شرکت‌های حامی واگذار شود.» وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره استقلال کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک اظهار کرد: «اگر دولت لایحه‌ای در این خصوص تهیه کند و دلایل این استقلال نیز به نفع جامعه ورزش باشد، آن زمان فراکسیون ورزش مجلس موضوع را مورد بررسی قرار داده و این استقلال را تصویب خواهد کرد.» گروسی درباره اظهارنظر اخیر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان که عنوان کرده بود «چانه ورزش کوچک گرفته شده است»، گفت: «دولت برای افزایش بودجه ورزش کشور دو راهکار پیش‌رو دارد.

اول می‌تواند در لایحه بودجه سال ۹۵ درخواست افزایش بودجه این بخش را ارائه کند و یا آنکه در برنامه ششم توسعه این مساله را مدنظر قرار بدهد. بودجه ورزش باید در برنامه ششم توسعه اصلاح شود. اینکه به‌صورت مقطعی این بودجه بیشتر شود به نظرم دردی را دوا نمی‌کند. طبق آنچه در قانون آمده، ورزش باید رایگان باشد. خیلی‌ها توان پرداخت پول برای ورزش کردن و حضور در اماکن ورزشی را ندارند. در واقع باید نگاه‌ها به ورزش تغییر کند تا به این بخش کمک صورت بگیرد.»