مدیرعامل در تصمیمات فنی دخالت می‌کند!

سرمربی تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: مقابل استقلال بازی خوبی انجام دادیم و در نهایت می‌توانیم از تساوی خارج از خانه مقابل یکی از مدعیان قهرمان لیگ راضی باشیم. به گزارش ایسنا؛ تومباکوویچ پس از تساوی تیم استیل‌آذین مقابل تیم استقلال در نشست پس از مسابقه اظهارکرد: در این بازی استیل آذین بازی خوب و روانی را انجام داد. ما بدون هیچ فشاری وارد زمین شدیم و کارمان را انجام دادیم و در تمام طول بازی می‌دانستیم که چه می‌خواهیم. غیر از دو فرصتی که روی دروازه ما ایجاد شد که در نهایت ما دو گل عجیب خوردیم که بهتر است فعلا درباره آن صحبتی نکنم، در سایر زمان‌های بازی عملکرد منظم و با برنامه‌ای داشتیم.

وی در پاسخ به سوال تکراری که در بازی‌های گذشته از او پرسیده می‌شد مبنی بر اینکه چرا از علی کریمی در خط دفاع استفاده کردید؟ گفت: هر هفته این سوال از من می‌شود و من هم پاسخش را می‌دهم. تاکید کرده بودم که ما با نفراتی که در اختیار داریم باید بازی کنیم. ما چندین بازیکن مصدوم داریم و تنها تیم بدون بازیکن خارجی در لیگ هستیم. در این مدت یک‌و‌نیم ماهه بازیکنانی از ما مصدوم شدند که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که از علی کریمی که یک فوتبالیست بسیار باتجربه است در دفاع استفاده کنیم. او در این جناح خیلی خوب کار می‌کند و اعتماد به نفس بالایی دارد. می‌دانم جای اصلی او کجا است و امیدوارم با بهبود وضعیت بازیکنان آسیب دیده بتوانیم از کریمی در پست تخصصی‌اش استفاده کنیم. اما خوشحالم در این شرایط توانستیم دو گل به استقلال در آزادی بزنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ارزیابی‌اش از داوری مسابقه گفت: نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم. اما این خبرنگار دوباره تاکید کرد که ظاهرا از قضاوت‌های داور در برخی از صحنه‌ها ناراحت بوده و نسبت به آن معترض بودید؟ که تومباکوویچ گفت: داوری خیلی عالی بود. معتقدم این جمله خودش یک پیام مشخصی دارد.

در ادامه این نشست یکی از خبرنگاران تلویزیونی از سرمربی استیل‌آذین پرسید که آیا استفاده از کریمی در خط دفاع به دلیل توصیه‌های مدیرعامل باشگاه بوده؛ چرا که علی کریمی علیه او انتقادهایی را مطرح کرده است. سرمربی استیل‌آذین پاسخ داد: این سوال چندان جدی نیست و نمی‌توانم برای آن پاسخی داشته باشم.

در ادامه یکی از خبرنگاران تلویزیونی حاضر خطاب به مترجم تومباکوویچ گفت که آیا او ما را مسخره می‌کند که مترجم نیز پاسخ داد: تومباکوویچ بیش از این به این سوال پاسخی نمی‌دهد. دیگر نمی‌توانم چنین جمله‌ای را از او بپرسم او عصبانی می‌شود و با دادن این جواب منظوری نداشت.

به گزارش ایسنا؛ این پاسخ مترجم استیل‌آذین ظاهرا خشم خبرنگاران رسانه ملی را برانگیخت و یکی از آنها ـ که مدام مانع از پرسیده شدن سوالات خبرنگاران دیگر می‌شد ـ خطاب به مترجم گفت: مگر شما سرمربی تیم هستید! شما باید به وظیفه‌تان عمل کرده و حرف‌های ما را برای او ترجمه کنید. او نباید ما را مسخره کند. ظاهرا خبر ندارد که در ایران خبرنگاران می‌دانند با کسی که چنین رفتاری را علیه‌شان انجام می‌دهد چطور برخورد کنند ظاهرا او هنوز ما را نشناخته است!؟

سرمربی استیل آذین پس از این بحث‌ها گفت: سوالی از من پرسیده شد و من هم جوابی به آن دادم این سوال جدی نبود و من هم پاسخ جدی به آن ندادم و می‌گویم مدیرعامل، سرپرست و خیلی از پرسنل دیگر در باشگاه همه در تصمیمات فنی تیم دخالت می‌کنند!