یکی از آیتم‌های برنامه این هفته نود، بررسی موضوع بلیت‌فروشی الکترونیک در فوتبال ایران بود. در این برنامه مشخص شد شرکت برهان مبین که در حال حاضر پیمانکار فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال است، بدون مناقصه موفق به گرفتن این طرح از فدراسیون فوتبال شده که در نوع خودش عجیب است. به علاوه بررسی‌های برنامه نود نشان داد از سهم درآمدهای بلیت‌فروشی لیگ، ۳۵درصد به شرکت مجری یعنی هوشمند برهان مبین می‌رسد، ۱۰درصد به فدراسیون فوتبال، ۵درصد به سازمان لیگ، ۵درصد به هیات فوتبال، ۵درصد به نیروی انتظامی و تنها ۴۰درصد درآمد به باشگاه‌ها تعلق می‌گیرد.

این قرارداد، ۱۱ساله بسته شده و تا سال۱۴۰۴ اعتبار دارد! سال گذشته تیم استقلال ۴۰۰هزار نفر بلیت‌فروشی داشته و مبلغ ۴میلیارد تومان درآمد فروش بلیتش بوده است. پرسپولیس هم ۶۵۰هزار نفر بلیت‌فروخته و شش‌ونیم میلیارد تومان درآمد داشته. در مجموع درآمد بلیت‌فروشی یک سال این دو تیم، ده‌ونیم میلیارد تومان بوده است. این آمار و ارقام نشان می‌دهد حتی پرهوادارترین تیم‌های کشور هم قادر نیستند چندان روی درآمد حاصل از بلیت‌فروشی حساب کنند. این در حالی است که بسیاری از مجاری کسب درآمد در فوتبال ایران مسدود شده و شاید یکی از معدود دریچه‌های باقیمانده، همین بحث بلیت‌فروشی باشد که حالا می‌بینیم به چه سرنوشتی دچار شده است.

طرح موضوع بلیت‌فروشی در برنامه نود، بازتاب‌های زیادی را در جامعه فوتبال کشورمان به دنبال داشت؛ چنان‌که امیر عابدینی هم به مساله واکنش نشان داد و مدعی شد به‌زودی سازوکار فروش بلیت تغییر خواهد کرد. عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ در این مورد به «ایسنا» می‌گوید‌: «قراردادی که سازمان لیگ با این شرکت به امضا رسانده مربوط به سال ۹۴ است و ما در آن زمان در سازمان لیگ نبودیم؛ اما از زمانی که آمده‌ام این قرارداد را بررسی کردم. من یک مصوبه از سازمان لیگ گرفته‌ام که طبق آن ظرف ۴۰ روز آینده باید بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها واگذار شود. یعنی ما می‌خواهیم قراردادمان را با این شرکت که کار بلیت‌فروشی انجام می‌دهد، فسخ و به باشگاه‌ها واگذار کنیم. البته این شرکت تا به امروز زحمات زیادی را متحمل شده است.»