راهنمای جامع خرید نایلکس

 از همین رو یک راهنمای خرید جامع نایلکس در اختیار شما قرار دادیم تا به طور کامل با این محصول آشنا شوید و با توجه به نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نایلکس چیست ؟ و چه تفاوتی به با نایلون دارد؟

مواد اولیه نایلکس: نایلکس از مواد اولیه پلی اتیلنی سنگین یا همان HDPE تشکیل شده است. 

ظاهر نایلکس: جنس نایلکس خشک بوده که باعث می شود با دست زدن به آن صدای نسبتا زیادی تولید کند همینطور شفافیت نایلون را نداشته و کمی مات تر است اما این خواص باعث شده که نایلکس قدرت تحمل وزن های بسیار بالایی را داشته باشد، به طور مثال تربار ها و میوه فروشی ها و هر صنفی که دارای محصولات سنگین وزن هستند باید از نایلکس استفاده کنند زیرا به هر میزان هم که وزن محصول بالا باشد نایلکس پاره نخواهد شد و تنها کش می آید.

برای مشاهده خرید و استعلام قیمت انواع نایلکس اینجا را کلیک کنید.

نایلون چیست؟ 

مواد اولیه نایلون: نایلون از مواد اولیه پلی اتیلنی سبک یا همان LDPE تشکیل شده است. 

ظاهر نایلون: جنس نایلون نرم و انعطاف پذیر بوده و دارای شفافیت و روشنایی است . با دست کشیدن روی نایلون نرمی آن به طور کامل احساس می شود و صدای چندانی هم تولید نخواهد کرد اما نایلون برای مصارفی همانند تره بار و میوه فروشی ها مناسب نمی باشد و می توان برای موارد مصرف این نمونه به لباس فروشی ها، داروخانه و این دسته از مشاغل اشاره کرد.

برای مشاهده، خرید و استعلام قیمت انواع محصولات نایلونی اینجا را کلیک کنید.

کاربرد نایلکس و انواع آن

با توجه به جنس مقاوم تر نایلکس نسبت به نایلون و ظاهر خشک و پر سر  صدای آن در مواردی استفاده می شود که مقاومت بسته بندی اهمیت بیشتر تا ظاهر آن دارد. نایلکس در انواع بسته بندی مواد غذایی، انواع بسته بندی های صنعتی ، کیسه پلاستیکی دسته دار و ... کاربرد دارد و با توجه به کاربرد زیاد این محصول در تمام صنایع قادر به نام بردن تمام آن ها نیستیم.

• نایلکس در صنعت بسته بندی و چاپ مواد غذایی کاربرد بالایی دارد 

• به صورت رولی در ابعاد کوچک تا عریض برای مصرف های متفاوت بسته بندی در صنایع کشاورزی ، بسته بندی و... مورد استفاده قرار می گیرد

• انواع پلاستیک های دسته دار که به صورت فله ای و رولی با چاپ قابل ارائه می باشد 

کاربرد نایلکس در بسته بندی مواد غذایی

به هر فروشگاه مواد غذایی که سر بزنید بخش عمده از غرفه فروشگاه را بسته بندی های نایلکسی و نوع های دیگر پلاستیکی در بر گرفته اند . که عمدتا بعد از انتخاب محصولات برای بسته بندی آن از کیسه های دسته دار پلاستیکی نایلکسی برای حمل نقل، خرید شما تا منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

 انواع پلاستیک های دسته دار که از مواد اولیه نایلکسی تولید می شود

همانطور که پیشتر گفتیم مواد نایلکسی به علت مقاومت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو تنها از این مواد اولیه برای  پلاستیک های دسته رکابی مورد استفاده قرار می گیرد، آنتاموی پلاستیک دسته رکابی به نحوه است که با بدنه نایلکس یکی است از همین رو قادر به تحمل وزن های بالا است که مواد اولیه نایلکسی مقاومت آن را کامل می کند .

برای درک بهتر مقاومت نایلکس می توانید بسته بندی نایلکسی بزرگی را فرض کنید که ضخامت پایینی دارند اما قادر به تحمل وزن چندین هندوانه است و در صورتی که وزن بیش از حدی را با آن حمل نقل کنید تنها کش می آید و پاره نخواهد شد.

نایلکس

دیگر کاربرد های نایلکس

همانطور که پیش تر گفتیم وسعت مصرف محصولات نایلکسی بسیار بالا است از همین رو در دیگر صنایع برای بسته بندی استفاده می شود، می توان به صنعت کشاورزی برای موارد گلخانه ای اشاره کرد. 

راهنمای چاپ نایلکس

نایلکس قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد از همین رو تمام موارد  چاپی رو این محصول قابل اجرا است. در ادامه مطلب انواع چاپ ها و نحوه محاسبه قیمت ارائه شده است.  

چاپ نایلکس

روش های چاپ نایلکس

پلاستیک چاپدار به سه روش قابل انجام است که عبارتند از:

چاپ سیلک یا دستی: استفاده در سفارشات حجم پایین به روش چاپ سیلک انجام می شود

چاپ فلکسو: این نوع چاپ دارای کلیشه ژلاتینی است و به صورت اتوماتیک برای سفارشات بالا استفاده می شود.

چاپ هلیو: چاپ هلیو یکی از تخصصی ترین نوع های چاپ برای محصولات نایلونی، نایلکسی و انواع بسته بندی ها است که دارای سیلندر فلزی با مقاومت بسیار انجام می شود. 

قیمت چاپ: چاپ سیلک قیمت کلیشه نداشته و بر حسب تعداد رنگ موجود در تصویر قیمت گذاری می شود اما چاپ های فلکسو و هلیو به جز هزینه رنگ چاپ یک هزینه ساخت کلیشه نیز دارد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.