وی تصریح کرد: با این رویکرد، با تغییر وضعیت شعب، بخش عمده‌‌‌ای از خدمات مالی و بانکی از طریق بانکداری دیجیتال ارائه خواهد شد و شعب بانک به سمت ارائه خدمات مشاوره‌‌‌ای و بهره‌‌‌گیری از ظرفیت‌‌‌های ایجاد سوپرمارکت مالی حرکت می‌کند. فتحعلی تاکید کرد: در این طرح به موضوعاتی همچون اصلاح زیرساخت‌‌‌ها از حیث توانمندسازی نیروی انسانی و ایجاد بستر سخت‌‌‌افزاری و نرم‌‌‌افزاری، توجه ویژه شده است. وی در بخشی دیگر از سخنان خود نظام بازاریابی را پیشران طرح تحول بانک دانست و گفت: ارتباط و تعامل با مشتریان و بازاریابی صحیح در شعب باید در دستور کار کلیه کارکنان برای جذب بیشتر منابع و بهبود وضعیت نقدینگی باشد. وی پیرامون رشد و توسعه نظام بازاریابی در نگاه مدیران صف و ستاد، اظهار کرد: امر بازاریابی محدود به اداره امور بازاریابی و کارشناسان این حوزه نیست؛ بلکه همه کارکنان اعم از مدیران و معاونان باید بازاریاب محصولات و خدمات بانک باشند.

مدیرعامل بانک سینا بیان کرد: نحوه ارائه خدمات و سرویس‌‌‌های بانکی در شعب می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی در نظام بانکی، در جلب رضایت مشتری و تجهیز بهینه منابع عمل کند. به گفته فتحعلی، در نظام بازاریابی بانک سینا، تسهیلات و ارائه خدمات به مشتریان، بر اساس نوع محصولات به گروه‌‌‌های هدف مشخص شده و شخصی‌‌‌سازی محصولات متناسب با نیازهای مشتریان در دستور کار قرار گرفته است. مدیرعامل بانک سینا افزود: این بانک با برخورداری از نیروهای متخصص و با ارائه محصولات شخصی‌‌‌سازی‌‌‌شده با نیاز مشتری، توانسته عملکرد مطلوبی را رقم بزند و موفقیت‌‌‌ها و دستاوردهای به‌‌‌دست‌‌‌آمده، محصول یک کار تیمی و حاصل تلاش همه کارکنان در تمام سطوح است.

وی در همین خصوص افزود: بانک سینا در راستای تحقق اهداف و انجام عملیات بانکی توانست در سال‌جاری در حوزه جذب منابع نسبت به سال قبل ۳۳‌درصد رشد منابع داشته باشد و با ۱۴۵‌درصد پوشش بودجه، سود خوبی به سهامداران خود برساند. فتحعلی با اشاره به اهمیت جایگاه حوزه ارزی در کسب درآمدهای غیر‌مشاع گفت: باید در کنار شعب ریالی، شعب ارزی هم توسعه یابد و با ارائه برنامه‌‌‌های عملیاتی، کسب درآمد بیشتری از محل ارائه خدماتی مانند اعتبار اسنادی و خدمات ارزی به دست آوریم. گفتنی است در این سفر شعبه بلوار معلم و مجتمع آموزشی رفاهی خراسان توسط مدیرعامل بانک سینا افتتاح شد.