نسخه آزمایشی Windows Live Messenger 8.1  جهت دانلود

اکنون شما شانس آن را دارید که با استفاده از نسخه جدید نرم افزار پیغام‌رسان مایکروسافت، از خانواده ویندوز زنده، به گروه Live این کمک را کنید که Windows Live Messenger را بهتر کنند. این بیانیه‌ای است که از طرف گروه ویندوز زنده صادر شده است. همانطور که متوجه شده‌اید گروه ویندوز زنده مایکروسافت به تازگی نسخه جدیدی از نرم افزار پیغام‌رسان خود موسوم به

Windows Live Messenger را عرضه کرده است. این نسخه، نسخه ۱/۸ است که به صورت آزمایشی عرضه شده است. برخی از خصیصه‌هایی که در این نگارش مشاهده می‌شود و از طرف Live بیان شده است را در زیر می‌بینید:

- طراحی مجدد: در این نسخه کارت‌های تماس (Contact Cards) به شما اطلاعات بیشتری می‌دهند و شما می‌توانید آسان‌تر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

- نام نمایشی شما: وضعیت و بیان شخصی در کنار آی‌دی شما، کار با آن بهتر شده است، این امکان را در اهو نیز می‌بینید.

- دو تماس مجانی: به صورت رایگان و بدون نیاز به تلفن همچنین این گروه ادعا کرده است که در پشت پرده این نسخه تغییراتی انجام گرفته است که باعث بهتر شدن این نسخه نسبت به نسخه‌های پیشین می‌شود. در این نسخه بروز رسانی‌هایی که به صورت مخفی و در پشت صحنه انجام می‌شد خاموش شده است، اما شما هنگام انجام شدن بروز رسانی‌ها، با پیغامی‌از این امر آگاه می‌شوید.

هم اکنون این نسخه از Windows Live Messenger در دسترس عموم قرار گرفته است.