دکتر موسی بزرگ اصل

گروه بورس- در ادامه سلسله چاپ بازتاب‌ها با عنوان نقد کتاب «فلسفه حسابرسی» مقاله‌ای دیروز به نام آقای عباس هشی به چاپ رسید که امروز،‌ دکتر موسی بزرگ اصل با ارائه پاسخی به آن پایان رد و بدل شدن جوابیه را اعلام داشته‌اند. آقای «هشی» با حاشیه‌سازی سعی کرده‌اند موضوع را منحرف کنند، اما نکته قابل توجه این است که چون آقای دکتر «حساس یگانه» در‌حال‌حاضر استاد راهنمای آقای «هشی» است، انتظار می‌رفت آقای هشی وارد این ماجرا نمی‌شدند. بهتر بود چنین موضوعی توسط استاد پیر ما، مطرح نمی‌شد و افراد بی‌طرف و آگاه به موضوع پاسخ می‌دادند. اما سوالات اساسی من:

۱ - تاکنون ۵فصل از ترجمه دانشجویی کتاب Tom Lee به دست آمده که ترجمه این ۵فصل بدون هیچ اشاره‌ای به نام دانشجویان در کتاب فلسفه حسابرسی چاپ شده است. آیا من اخلاق دانشگاهی را خدشه‌دار کرده‌ام؟

۲ - آیا فصل‌های سوم تا هفتم و نهم تا دوازدهم کتاب فلسفه حسابرسی نوشته Tom Lee است یا آقای دکتر حساس یگانه؟

۳ - آیا فصل‌های اول، دوم، هشتم و سیزدهم کتاب فلسفه حسابرسی نوشته Mautz and Sharaf است یا آقای دکتر حساس یگانه؟

حتی پیشگفتار کتاب از صفحه سه اول پاراگراف دوم تا صفحه ۴ انتهای پاراگراف دوم از فصل اول کتاب Tom Lee و ترجمه یک دانشجو است. من با بررسی جامعی که کرده‌ام، به اینجا رسیدم که این کتاب تحت هیچ شرایطی نباید کتاب سال می‌شد.در اینجا پایان طرح رسانه‌ای موضوع را از جانب خودم اعلام می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.