مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه (سهامی عام) در تاریخ 17/10/1386 با حضور 87درصد صاحبان سهام شرکت در محل موسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تشکیل شد.
اعضای هیات‌رییسه مجمع به ترتیب آقای حسن فدایی به عنوان رییس، آقایان قاسم رییس دانا و سیدرسول تاجدار به عنوان ناظر و آقای همایون رمضانی به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند. در مجمع این شرکت پس از تصویب صورت‌های مالی و عملکرد شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱/۶/۱۳۸۶، ۳۵ ریال سود (خالص) نقدی به ازای هر سهم تقسیم شد.

انتخاب موسسه حسابرسی سپاهان تراز به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت و آقای مهران پوریان به عنوان بازرس علی‌البدل، انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار و انتخاب بیمه مرکزی ایران و شرکت‌های بیمه ایران، آسیا و البرز و صندوق تامین خسارت‌های بدنی به عنوان اعضای هیات‌مدیره شرکت از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی «وبیمه‌» بود.
خلاصه گزارش فعالیت هیات‌مدیره و برنامه‌های آتی شرکت
سرفصل مطالب مندرج در گزارش فعالیت هیات‌مدیره و گزارش ارائه شده توسط آقای محمود امراللهی، مدیر عامل شرکت به شرح زیر است:
مهم‌ترین چالش‌های فراروی حوزه فعالیت شرکت در سال مالی ۳۱/۶/۱۳۸۶، عدم ورود نقدینگی جدید به بورس، برخی محدودیت‌های اقتصادی وضع شده علیه کشورمان، تثبیت نرخ سیمان، نوسانات شدید بهای جهانی فلزات، ابهام در میزان حقوق دولتی برخی معادن و تعویق اجرا یا بهره‌برداری از طرح‌های توسعه بوده است.
به اعتقاد ایشان ارزش ذاتی بخش اعظم سهام موجود در پرتفوی بورسی شرکت، بیش از ارزش معاملاتی آن است، لیکن ریسک سیستماتیک حاکم بر بازار سرمایه کشور و نیز الزامات استانداردهای حسابداری، سبب کاهش سود فعالیت‌های شرکت شده به نحوی که تقریبا معادل درآمدهای عملیاتی شرکت در سال مالی 1386، ذخیره کاهش ارزش سرمایه‌گذاری‌ها منظور شده است.
مدیرعامل شرکت اهم اقدامات انجام شده در سال مورد گزارش را شامل بهینه سازی سبد سهام پرتفوی بورسی شرکت و واگذاری سهام فاقد توجیه برای نگهداری به‌رغم شناسایی زیان حاصل از فروش آن، با هدف استفاده از منابع حاصله در جایگزینی سهام دارای بازده مناسب یا هدایت منابع حاصل از فروش سهام مذکور به سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت و نهایتا آموزش و توسعه منابع انسانی عنوان کرد. وی همچنین ضمن اشاره به سرمایه‌گذاری‌های مستقیم انجام شده در بخش املاک و نیز تاسیس شرکت‌های جدید یا اصلاح ساختار مالی شرکت‌های موجود طی سال مالی گذشته را با هدف ورود شرکت به بخش فعالیت‌های عمرانی و بازرگانی اعلام داشت که بازدهی مناسب را در سنوات آینده برای سهامداران رقم خواهد زد.