بازار روز چهارشنبه شاهد پیشروی گروه خودرویی به‌رغم تمامی بحث‌های موجود در مورد مساله نرخ حامل‌های انرژی به ویژه بنزین بود. رشد هزینه‌های مالی، رکود در بازار فروش و تهدید ارتباط تجاری با کشورهای اروپایی مجموعا در کنار بحث بنزین مواردی هستند که تداوم صدرنشینی گروه خودرویی را با مشکل مواجه می‌سازد. در گروه خودرویی نماد سایپا برای ۳/۳۳درصد افزایش سرمایه متوقف شد. سایپا با این افزایش سرمایه مجددا در رده دوم بورس به لحاظ سرمایه ثبت شده با توجه به وارد شدن فولاد مبارکه به بازار جای خواهد گرفت.

در گروه فلزی - معدنی گزارش سرمایه‌گذاری معادن و فلزات از اهمیت بالایی برخوردار است. اخذ ذخیره کاهش ارزش برای یک سرمایه‌گذاری به‌رغم رشد ارزش پرتفوی سبب شده است، EPS اعلامی شرکت کمتر از حد اولیه مورد انتظار بازار باشد.

در گروه بانکداری نماد بانک پارسیان همچنان با انباشت تقاضا موتور محرک گروه بانکداری و لیزینگ به شمار می‌رود هر چند که بحث‌های در جریان پیرامون لایحه بودجه سال ۸۶ کل کشور و نرخ سود بانکی در سال آینده در مورد این گروه مطرح است. در گروه واسطه‌گری مالی نماد سرمایه‌گذاری ملی با افت قابل ملاحظه قیمتی متعاقب تعدیل منفی EPS از رقم ۳۰۰ریال به ۱۹۲ریال بازگشایی شد. سرمایه‌گذاری ملی که یکی از چند نمونه محدود از تلاش برای قبضه مالکیت Takeover در چند سال اخیر بورس در کنار گروه صنعتی پیام به شمار می‌رود، با افت اخیر خود، کار را برای گروه بهمن دو چندان سخت‌تر کرد. سرمایه‌گذاری ملی پس از تغییر مدیریت هنوز نتوانسته است نظمی بر پرتفوی خود که بی شباهت به «تابلوی بورس» نیست، حاکم سازد، هر چند که تلاش‌های هدفمندی در مورد آن به چشم می‌خورد.

در گروه ساختمانی سرمایه‌گذاری ساختمان شرایط مناسبی را شاهد بود. توسعه بین‌المللی ساختمان در این گروه به رغم احتمال تعدیل EPS ناشی از ادامه فروش واحدهای برج تهران با عرضه سهامداران عمده مواجه شد. این عرضه باعث شد که این سهم پرپتانسیل با صف فروش مواجه شود.

در مجموع بازار روز چهارشنبه تداومی بر فعالیت‌های هفته گذشته در چارچوب بازاری نه چندان دلچسب بود. شاخص در بازار چهارشنبه ۳/۷ واحد رشد یافت که در مجموع با توجه به افت ۶۳/۶۷ شاخص در کل هفته و افت ۲/۱۸۶ واحدی شاخص بازده نقدی و قیمت شرایط مناسبی برای فعالان بازار در بر نداشت.