مسعود رضا طاهری- شرکت مستقل مشاوره مالی Nexus با ارائه یک برنامه قدرتمند با خرید سهام مدیریتی شبکه فروش مستقیم بیمه‌های عمر گروه مالی زوریخ از روز سه‌شنبه هفته گذشته فعالیت خود را در زمینه بیمه‌های عمر با راه‌اندازی یک واحد گسترده‌تر در شهر دبی آغاز کرد. این شرکت یک دفتر نمایندگی دیگر را نیز روز پنج‌شنبه در منامه پایتخت بحرین افتتاح کرد. به گزارش سایت Trade Arabia محمود نجومی مدیرعامل و موسس شرکت بیمه Nexus با خرید امتیاز فروش مستقیم Zurich International Life's قصد دارد شمار مشاوران مالی خود را طی ۱۰سال از ۲۹۰مشاور به ۳هزار مشاور مالی و اندازه بازار تا حد ۳۰۰درصد افزایش دهد.

به گفته وی، صنعت بیمه در خاورمیانه به‌دلیل افزایش تقاضا و علاقه روز افزون مشتریان به شدت در حال رشد است.

محمود نجومی اعلام کرد که قصد دارد بحرین را به عنوان یک مرکز تجاری برای فروش بیمه‌های عمر و سایر بیمه‌نامه‌ها در منطقه خاورمیانه تبدیل کند.

در حالی که امارات متحده عربی در این راستا اقدامات بیشتری را انجام داده است.

بنابراین گزارش به دلیل حضور قدرتمند شرکت NEXUS در امارات متحده عربی و بحرین اعضای هیات‌مدیره زوریخ قراردادهای همکاری گسترده‌ای را با این شرکت برقرار کرده‌اند.

این گزارش در ادامه می‌افزاید: دفاتر نمایندگی شرکت NEXUS در بحرین، دبی و ابوظبی دارای کارمندان باتجربه‌ای است و گروه مالی زوریخ در این PLATFORM از تامین منابع انسانی مورد نیاز خود مطمئن است. مارتین دیویس مدیرعامل ZURICH INTERNATIONAL LIFE'S افتتاح مرکز نمایندگی گروه مالی زوریخ با NEXUS در منطقه را ایجاد فرصت جدیدی برای توسعه محصولات این شرکت در خاورمیانه دانست و بالا رفتن استانداردهای مشاوره مالی، افزایش مهارت و استفاده از شبکه فروش حرفه‌ای و پراستعداد را از دیگر مزایای این همکاری عنوان کرد.