به گزارش پایگاه خبری اتاق ایران، در متن حکم انتصاب خزاعی از سوی رئیس اتاق ایران آمده است: «با عنایت به تعهد، دانش و سوابق تجربی جنابعالی در سطح بین‌المللی، امیدوارم در ارتقای روابط بین‌الملل بخش‌خصوصی و به‌خصوص انتقال تجربیات، مقررات و یافته‌های کمیسیون‌های سیاست‌گذاری ICC در پاریس به سازمان‌های مرتبط در داخل کشور و همچنین ایجاد انگیزه در بخش‌خصوصی کشور عزیزمان جهت گسترش صادرات غیرنفتی در یک فضای رقابتی بیش از پیش موفق و موید باشید.»

خزاعی که دی ماه ۱۳۹۷ از دولت بازنشسته شده است، دارای سوابق و تجربیات زیادی در حوزه بین‌الملل و دیپلماسی است. مشاور عالی وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور بین‌الملل، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، عضو ستاد هماهنگی روابط امور اقتصادی وزارت امورخارجه، عضو هیات‌مدیره صندوق اوپک برای توسعه، نایب‌رئیس کمیته سرمایه‌گذاری صندوق اوپک برای توسعه، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، رئیس هیات‌مدیره یونیسف در سازمان ملل متحد و نماینده مجلس شورای اسلامی در ادوار اول و دوم جزو سوابق محمد خزاعی است.

اما محمدمهدی بهکیش از سال ۱۳۶۳ عهده‌دار مسوولیت دبیرکلی کمیته ایرانی ICC بود. غلامحسین شافعی در متن موافقت با استعفانامه بهکیش نوشته است: «به‌رغم میل باطنی، با استعفای شما موافقت می‌‌کنم و از طرف خود و هیات ‌رئیسه کمیته ایرانی ICC برایتان آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم. جنابعالی علاوه بر اینکه نام و اهداف ICC را به سازمان‌های دولتی و بخش‌خصوصی ایران شناساندید و نامی نیک از آن به وجود آوردید، در ارائه راه ‌حل‌ها و همچنین آموزش مدیران بانکی و بخش‌خصوصی کشور توجه خاص مبذول داشتید که این مجموعه فعالیت همراه با فعالیت‌های شایسته شما در اتاق ایران پیوندی بایسته با آن دو به‌وجود آورد. شما همچنین نام کمیته ایرانی ICC را در دبیرخانه ICC در پاریس به ترتیبی مطرح کردید که علاوه بر شناخته شدن اهداف ایران، به‌عنوان یکی از کمیته‌های ملی فعال در منطقه مطرح بوده‌ایم.»