موبنا: همان‌طور که می‌دانیم اپل نسخه iOS ۸.۲ را برای آی‌فون آی‌پاد آی‌پد منتشر کرد که علاوه‌بر اضافه شدن برنامه Health و برطرف‌سازی مشکلات همچنین شامل پشتیبانی از Apple Watch نیز می‌شود. با نصب iOS ۸.۲ شما یک اپلیکیشن جدید و جذاب در دیوایس خود که مربوط به Apple Watch هست ملاحظه می‌کنید، ولی اگر هنوز اپل واچ ندارید یا قصد خرید آن را ندارید پس این اپلیکیشن برای شما بی‌فایده خواهد بود. برنامه Apple Watch در iPhone شما به تمامی کاربران اجازه خواهد داد تا ساعت اپل را با iPhone خود Sync و Pair کنید. همچنین تنظیمات دلخواه خود را از آی‌فون روی ساعت خود تعیین کنید. البته دقت کنید که نرم‌افزار Apple Watch فقط از iPhone ۵ و مدل‌های بالاتر ساپورت می‌کند.

هنگامی که شما نرم‌افزار Apple Watch را باز می‌کنید اولین چیزی که ملاحظه می‌کنید صفحه مقدمه و خوشامد گوشی به شماست، سپس از شما می‌خواهد تا ساعت اپل خود را با آی‌فون‌تان ست (Pair) کنید. برای همسان کردن

Apple Watch با iPhone باید روی گزینه Start Pairing کلیک کنید. شما می‌توانید به کمک دوربین آی‌فون خود این همسان‌سازی را با ساعت اپل برقرار کنید. برای این کار نیاز است تا Apple Watch را روی دوربین آی‌فون نگه دارید طوری که تراز صفحه نمایش ساعت با قسمت مشخص شده روی دوربین یکسان شود. همچنین می‌توانید به‌صورت دستی نیز با کلیک کردن روی «Apple Watch Manually» ساعت خود را به آی‌فون متصل کنید. همان‌طور که در تصویر زیر مشخص شده

می‌توانید Apple Watch خود را در بین لیست دیوایس‌ها انتخاب کنید و برای مشخص و ظاهر شدن اسم ساعت شما در لیست دیوایس‌ها باید روی آیکون «i» روی Apple Watch کلیک کنید سپس در لیست دیوایس‌ها اسم ساعت را کلیک کنید.

در این اپلیکیشن دو تب دیگر نیز به نام‌های «Explore» و «AppStore» نیز وجود دارد. در تب Explore می‌توانید ویدئو‌هایی از Apple Watch را تماشا کنید.