سونی‌اریکسون خانواده Xperia را گسترش می‌دهد

سونی‌اریکسون خانواده Xperia را با دو عضو از نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند مبتنی بر آندروید گسترش می‌دهد. این شرکت قصد دارد با تولید گوشی‌های هوشمند فروش بالایی از این بازار را از آن خود کند. گوشی Xperia™ pro یکی از مدل‌های هوشمند این برند است که پیام‌رسانی سریع و حسی را با ویژگی‌های چندرسانه‌ای از سونی به هم می‌پیوندد.

همچنینXperia™ neo به کاربران راه نوینی برای تجربه بهترین‌های آندروید و عملکرد‌های چند رسانه‌ای سونی ارائه می‌نماید.

این دو تلفن هوشمند که به فاصله کوتاهی از معرفی تلفن هوشمند Xperia™ arc در اوایل سال جاری، به بازار معرفی می‌شوند نیز به جدیدترین تکنولوژی سونی و تجربه چند رسانه‌ای روی آخرین ورژن پلت فرم آندروید مجهز هستند.

علاوه بر تکنولوژی صفحه نمایش و تصویربرداری سونی، Xperia™ pro یک صفحه کلید کشویی بهینه شده را با عملکردهای هوشمند به منظور سریع‌ترین تجربه پیام رسانی ترکیب می‌نماید.

سونی‌اریکسون با به‌کارگیری یک صفحه کلید با طراحی دقیق ارگونومیک، روی یکپارچه‌سازی سخت افزار با عملکردهای هوشمندانه پیام رسانی به منظور ایجاد تجربه کاربری بی نقص، تمرکز نموده است. Xperia™ pro عملکرد دقیق و در عین حال سریع تایپ و ارسال را بدون الزام به باز کردن برنامه کاربردی مخصوص برای هرنوع پیام و صفحه کلید هوشمندی که به محض خارج ساختن کشویی آن توسط کاربر عملیات پیام رسانی پیشبینانه را آغاز می‌کند، معرفی می‌نماید.

علاوه بر این Xperia™ pro یک تلفن همراه مناسب برای کاربران تجاری طرفدار آندروید است که به مجموعه‌ای از عملکردهای حرفه‌ای مانند همسان‌سازی پست الکترونیک شما، تقویم و دفترچه تلفن به شیوه‌ای ایمن و همچنین برنامه کاربردی از پیش بارگذاری شده آفیس سوئیت پرو که به مصرف کنندگان امکان مشاهده و ویرایش پرونده‌های آفیس را به‌طور مستقیم از روی تلفن می‌دهد، مجهز است.

سنسور حسگر برنده جایزه Exmor R™ ویژه موبایل سونی امکان عکسبرداری با کیفیت بالا و فیلمبرداری با کیفیت HD را حتی در نور کم، فراهم می‌آورد. تمامی تصاویر و ویدئوها قابلیت به اشتراک گذاری با کیفیت HD بر روی تلویزیون را از طریق اتصال HDMI داخلی خواهند داشت.

هر دو تلفن هوشمند مبتنی بر آخرین ورژن پلت فرم آندروید بوده و امکان دسترسی به خدمات موبایل گوگل و برنامه‌های کاربردی بسیاری از طریق آندروید مارکت را فراهم می‌آورند. تلفن‌های همراه هوشمند Xperia™ بهترین سرگرمی در نوع خود را بر بلندای اصول تلفن همراه هوشمند مانند، برنامه‌های کاربردی، نقشه‌ها، پست الکترونیک و دسترسی پایدار و سریع به اینترنت پرسرعت با Adobe® Flash® Player، به منظور خلق سرگرم کننده ترین تجربه تلفن همراه هوشمند، اضافه می‌کنند. گفته می‌شود گوشی‌های فوق از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۱ در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.