Mp3 player  جدید و ارزان‌قیمت

بازار دیجیتال- یک شرکت چینی به تازگی یک دستگاه mp۳ player جدید را با نام Emerson به بازار معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید طراحی ساده‌ای داشته و دارای نمایشگری تمام لمسی است. Emerson مجهز به حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۴ گیگابایت می‌رسد. این در حالی است که کاربران این محصول امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC در اختیار دارند.

نمایشگر این محصول از نوع LCD لمسی با اندازه بزرگ ۸/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه همچنین دارای رادیوی FM بوده و از قابلیت ضبط صدای دیجیتالی هم بهره می‌برد.

Emerson دارای یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و انتقال فایل‌های موسیقی است. این در حالی است که از همین طریق این محصول شارژ می‌شود و در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۱۵ ساعت موسیقی و ۴ ساعت فیلم را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این محصول قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی، ویدئویی و عکس با فرمت‌های رایج را هم دارد. این mp۳ player جدید با قیمتی ارزان و مناسب به بازار عرضه شده است. طبق اعلام شرکت تولید کننده این محصول، Emerson با قیمتی برابر ۳۰ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.