Sony عرضه می‌کند  پلیری مدرن با طراحی هدفون

بازار دیجیتال- در بازار پر رونق انواع محصولات دیجیتال شخصی؛ این روزها محصولاتی با طراحی‌های متفاوت و جالب با استقبال بهتری از طرف خریداران و کاربران مواجه می‌شوند و به همین دلیل هم فروش خوبی خواهند داشت. با این اوصاف است که در سال‌های اخیر بازار چنین محصولاتی رونق پیدا کرده و حالا محصولاتی مشابه روانه بازار می‌شوند. حالا Sony به عنوان یکی از این تولیدکنندگان بزرگ و فعال به تازگی محصولی با این ویژگی‌ها را طراحی و به بازار معرفی کرده است.

این محصول جدید با مدل NWZ-W۲۵۲ به بازار معرفی شده است و طراحی منحصر به فردی دارد.

طراحی این محصول کوچک و قابل حمل بوده و رنگ آن کاملا جالب توجه است.

این دستگاه مبتنی بر حافظه داخلی بوده و ظرفیت حافظه آن به ۲ گیگابایت می‌رسد که این ظرفیت برای گنجایش ۱۱ ساعت موسیقی مناسب است.

این mp۳ player تمام ویژگی‌های یک پلیر مدرن و جالب را داشته و در هر بار شارژ که تنها ۳ دقیقه طول می‌کشد، امکان پخش مداوم ۹۰ دقیقه موسیقی مداوم را به کاربرانش می‌دهد. این محصول جدید و جالب تنها به صورت یک جفت هدفون متفاوت است که موسیقی را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند.

طبق اعلام شرکت Sony، این محصول جدید قرار است در ماه ژوئن به بازار عرضه شود. این در حالی است که هنوز اطلاعاتی درباره قیمت عرضه این محصول اعلام و منتشر نشده است.