Mini PMP با طراحی مدرن

بازار دیجیتال- شرکت Archos تولیدکننده فرانسوی و فعال بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی و چندرسانه‌ای قابل حمل است، به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی کرده که انتظار می‌رود با اقبال بازار مواجه شود.

این محصول جدید در واقع یک mini PMP با طراحی جالب و مدرن است که با مدل Archos ۱ Vision به بازار معرفی شده است. این دستگاه بدنه‌ای فلزی داشته و به این دلیل برای اغلب کاربران و خریداران جالب توجه است. کلیدهای این محصول هم از نوع لمسی هستند که از این نظر هم می‌تواند فروش خوبی را در بازار بدست بیاورد. جدیدترین محصول تولیدکننده فرانسوی قابلیت پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WAV، WMA، APE و Flac را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این در حالی است که این دستگاه امکان نمایش و اجرای فایل‌های ویدئویی را ندارد که این موضوع یک نقص بزرگ برای محصولات Archos به حساب می‌آید.با این همه، اما طراحی و کیفیت پخش موسیقی این دستگاه می‌تواند به قدر کافی برای کاربران و خریدارانش اغوا‌کننده باشد. این mini PMP دارای یک نمایشگر نسبتا کوچک از نوع LCD با اندازه ۵/۱ اینچ است که اطلاعات مربوط به فایل موسیقی در حال پخش را برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

ابعاد این دستگاه باریک و سبک بوده و وزن آن به تنها ۲۸ گرم می‌رسد. این محصول همچنین در هر بار شارژ می‌تواند تا ۲۰ ساعت به طور مداوم برای کاربرانش موسیقی پخش کند. شرکت Archos اعلام کرده است که این محصول جدیدش را از ماه نوامبر و با قیمت ۳۰ یورو ابتدا به بازار اروپا و سپس به بازار کشورهای دیگر عرضه می‌کند و به فروش عمومی می‌رساند.