Mp3 player جدید Hello Kitty با طراحی کوچک

بازار دیجیتال- یک دستگاه mp۳ player جدید و متفاوت به بازار معرفی و عرضه شده است که انتظار می‌رود نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند. این محصول جالب نام و شکل یک برند دوست داشتنی را با خود دارد. Mp۳ player شرکت Hello Kitty در واقع همین محصول جدید و منحصر به فرد است. این دستگاه طراحی کوچک و بسیار شبیه به دوربین عکاسی دیجیتال این شرکت دارد. کلیدهای کاربردی این دستگاه روی پاپیون کوچکی که روی گوش آن است، تعبیه شده است.

این محصول مبتنی بر حافظه داخلی بوده و در دونسخه ۲ و ۴ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. یک پورت USB نسخه ۲ و یک ورودی هدفون تنها پورت‌های ارتباطی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. ابعاد این محصول برابر ۱۷×۵/۳۵×۲/۴۵ میلیمتر است و وزن آن به تنها ۱۶ گرم می‌رسد.

Mp۳ player شرکت Hello Kitty در رنگ‌های متنوعی مانند صورتی کمرنگ، آبی کمرنگ، قرمز و آبی پررنگ طراحی و تولید شده است. این دستگاه همچنین مجهز به یک میکروفن برای ضبط صدای دیجیتالی است. فایل‌هایی با فرمت‌های mp۳ و WMA قابلیت پخش و اجرا در این محصول را دارند.

این شرکت اعلام کرده است که این محصول جدیدش را به تازگی و با قیمت ۹۵/۱۹ دلار برای نسخه ۴گیگابایتی به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.