روی خط
رشد علمی دانشجویان عرصه گیم با راه اندازی دانشگاه بازی سازی
مدیر بخش طراحی بازی رایانهای انستیتوملی بازیسازی با بیان اینکه ظرفیت مناسب در جامعه برای تولید بازی رایانهای فراهم نیست، گفت: راهاندازی دانشگاه علمی کاربردی میتواند در رشد علمی دانشجویان گیم مفید باشد. متین ایزدی راهاندازی انستیتو ملی بازی سازی، مرکز رشد و دانشگاه گیم را در زمینه تربیت نیروی انسانی برای عرصه بازیهای رایانهای در کشور مهم ارزیابی کرد و افزود: انستیتو ملی بازیسازی و مرکز رشد با توجه به مشکلاتی که داشتند راه را برای تربیت نیروهای انسانی درست انتخاب کردهاند؛ به نحوی که انستیتو ملی بازیسازی توانسته در زمینه ارائه آموزش مناسب به دانشآموختهها در بخش تئوری موفق عمل کند و مرکز رشد نیز بخش عملی گیم را پوشش دهد.
مدیر بخش طراحی بازی رایانهای انستیتوملی بازیسازی با بیان اینکه ظرفیت مناسب در جامعه برای تولید بازی رایانهای فراهم نیست، گفت: راهاندازی دانشگاه علمی کاربردی میتواند در رشد علمی دانشجویان گیم مفید باشد. متین ایزدی راهاندازی انستیتو ملی بازی سازی، مرکز رشد و دانشگاه گیم را در زمینه تربیت نیروی انسانی برای عرصه بازیهای رایانهای در کشور مهم ارزیابی کرد و افزود: انستیتو ملی بازیسازی و مرکز رشد با توجه به مشکلاتی که داشتند راه را برای تربیت نیروهای انسانی درست انتخاب کردهاند؛ به نحوی که انستیتو ملی بازیسازی توانسته در زمینه ارائه آموزش مناسب به دانشآموختهها در بخش تئوری موفق عمل کند و مرکز رشد نیز بخش عملی گیم را پوشش دهد. وی با تاکید براینکه ظرفیت مناسب در جامعه برای تولید بازی رایانهای فراهم نیست، خاطرنشان کرد: نیروهای علاقهمند برای تولید بازیهای کوچک (کژوال) میتوانند به مرکز رشد مراجعه کرده تا در فضای آموزشی و عملی توان خود را برای تولید بازی رایانهای ارزیابی کنند. مدیر مرکز رشد بازیسازی به دانشگاه جامع علمی کاربردی بازیهای رایانهای اشاره کرد و گفت: در زمینه دانشگاه علمی کاربردی این نگرانی وجود دارد که مراجعهکننده به این مرکز یک دید دانشگاهی دارد و صرفا برای دریافت مدرک در دانشگاه علمی کاربردی حضور یابد. وی ادامه داد: دانشگاه به اندازه یک مرکز کوچک آموزشی مانند انستیتو برای آموزش دانشجو تلاش نمیکند چون ظرفیت مناسبی ندارد.
ارسال نظر