دستگاه‌های چندکاره پرفروش Epson

بازار دیجیتال - مدل Stylus Cx۹۳۰۰F چاپگر جدید چندکاره Epson است که به تازگی وارد بازار شده است. طبق اعلام مادیران، نمایندگی فروش محصولات این برند در بازار داخلی، Stylus Cx۹۳۰۰F دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت استفاده آسان به صورت دستگاه کپی و فاکس رنگی بدون نیاز به کامپیوتر، قابلیت چاپ تا حداکثر سایز A۴، قابلیت چاپ بدون حاشیه و قابلیت چاپ مستقیم از دوربین دیجیتال است.

Stylus Cx۹۳۰۰F همچنین به صفحه نمایش LCD با سایز ۵/۲اینچ مجهز است که این صفحه نمایش رنگی برای مشاهده تصاویر از کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر تعبیه شده است.

سازگاری با سیستم عامل Windows ۹۸/ ۲۰۰۰/ XP/ Vista/ Mac/ Me، تجهیز به پورتUSB ۲/۰ و تجهیز به چهار کارتریج جوهر مجزا از سایر ویژگی‌های این چاپگر است.

سرعت چاپ متن توسط Stylus Cx۹۳۰۰F نیز ۳۲ صفحه در دقیقه با وضوح ۵۷۶۰×۱۴۴۰ نقطه در اینچ و سرعت کپی آن ۳۰ صفحه در دقیقه است. دقت اسکن این چاپگر نیز ۱۲۰۰×۲۴۰۰ نقطه در اینچ با وضوح ۲۴۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است. این دستگاه با قیمت ۲۴۲هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

مدل Stylus Cx۳۹۰۰ نیز چاپگر ارزان‌قیمت چندکاره Epson در بازار داخلی است که قابلیت استفاده به صورت دستگاه کپی رنگی بدون نیاز به کامپیوتر را دارد.

تجهیز به چهار کارتریج جوهر مجزا برای بهینه کردن مصرف جوهر، قابلیت چاپ با وضوح ۵۷۶۰×۱۴۴۰نقطه در اینچ و اسکن اسناد با وضوح ۶۰۰×۱۲۰۰ نقطه‌در اینچ و قابلیت چاپ بدون حاشیه تا حداکثر سایز A۴ برخی از ویژگی‌های این دستگاه چندکاره است.

سرعت چاپ سیاه و سفید این دستگاه نیز ۲۳ صفحه در دقیقه و سرعت چاپ رنگی آن ۱۲ صفحه در دقیقه است.

سرعت کپی این دستگاه نیز ۱۱ صفحه سیاه و سفید در دقیقه و چهار صفحه رنگی در دقیقه است.

این چاپگر همچنین به پورت USB مجهز است و با قیمت ۱۱۶هزار تومان و ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

مادیران همچنین مدل Stylus Photo RX۶۹۰ را به عنوان دستگاه گران‌قیمت Epson در بازار داخلی معرفی کرد. این چاپگر دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت استفاده آسان به صورت دستگاه کپی رنگی بدون نیاز به کامپیوتر، تجهیز به ۶ کارتریج مجزا برای بهینه کردن مصرف جوهر، قابلیت چاپ روی DVD و CD و چاپ عکس از روی کارت حافظه و امکان ذخیره‌سازی در کارت حافظه بدون نیاز به کامپیوتر است. Stylus Photo RX۶۹۰ همچنین به یک مانیتور رنگی ۵/۲اینچی مجهز است و با سیستم‌‌عامل Windows ۹۸/ ۲۰۰۰/ XP/ Vista/ Mac/ Me سازگار است.

سرعت کپی متن رنگی و سیاه و سفید توسط این دستگاه چندکاره نیز ۴۰ صفحه در دقیقه و سرعت چاپ متن رنگی و سیاه و سفید این دستگاه نیز ۴۰ صفحه در دقیقه است.

مادیران قیمت Stylus Photo RX۶۹۰ را ۲۷۶هزار تومان اعلام کرد.