بازار دیجیتال- دو شرکت Sony و Samsung از سال ۲۰۰۴ سرمایه‌گذاری مشترک و همکاری را برای تولید نمایشگر و تلویزیون‌هایی با نام S-LCD آغاز کرده‌اند که گویا به روزهای آخرش رسیده است. در این همکاری شرکت Samsung سهم ۵۱ درصدی و Sony سهم ۴۹ درصدی از سرمایه‌گذاری را در اختیار داشتند. در این مدت شرکت Sony با وجود تولید محصولاتی جدید و به روز اما بخش قابل‌توجهی از سهمش در بازار تلویزیون را از دست داده است و همین موضوع بهانه‌ای شده است تا مسوولان این شرکت به فکر بیرون آمدن از شراکتشان با شرکت Samsung بیفتند. منابع مطلع از این موضوع معتقدند Sony به زودی این شراکت را ترک می‌کند تا شرکت‌های کوچک تولید‌کننده پنل‌های LCD از این طریق سود مالی نبرند. به این ترتیب گویا دو شرکت Sony و Samsung مذاکراتی هم در این زمینه انجام داده‌اند که بر اساس آن Sony تا پایان سال ۲۰۱۱ از این شراکت خارج می‌شود. طبق آمار منتشر شده در این زمینه، شرکت Sony از بابت این شراکت تا حالا چیزی در حدود ۶ میلیارد دلار ضرر کرده است.

در حال حاضر شرکت Sony در بازار جهانی تلویزیون‌های LCD در جایگاه سوم و به ترتیب بعد از Samsung به عنوان برترین تولیدکننده و LG به عنوان دومین تولیدکننده برتر قرار گرفته است.

بد نیست بدانید که نمایشگرهای S-LCD در واقع قطعات کوچکی از نمایشگرهای LCD بزرگ‌تری هستند که معمولا شرکت HTC از آنها در موبایل‌های هوشمندش استفاده می‌کند، برای رقابت با نمایشگر AMOLED که در موبایل‌های هوشمند تولید شده توسط دیگر شرکت‌ها به‌کار برده می‌شود.