Kindle بی‌سیم با طراحی سبک

بازار دیجیتال- شرکت Amazon به تازگی نسخه بی‌سیم دستگاه کتابخوان پر طرفدارش یعنی Kindle را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید که در حال حاضر تنها از طریق فروشگاه‌های OfficeMax عرضه شده و در دسترس کاربران قرار دارند، مبتنی بر تکنولوژی Wi-Fi بوده و امکان پشتیبانی از شبکه جهانی ۳G بدون نیاز به پرداخت آبونمان ماهانه را هم دارد. نمایشگر LCD تمام لمسی این محصول اندازه ۶ اینچی داشته و تصاویر را با کنتراست بالا و مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند. این دستگاه مبتنی بر تکنولوژی E Ink Pearl است که کتاب‌ها را به صورت ورق‌های الکترونیکی با وضوح تصویر بالا نمایش می‌دهند تا به این ترتیب تجربه یک مطالعه واقعی را برای کاربرانش فراهم بیاورد. این تکنولوژی همچنین باعث از بین بردن انعکاس نور صفحه نمایش شده و به این ترتیب امکان مطالعه کتاب‌های الکترونیکی حتی در زیر نور و اشعه آفتاب را هم به کاربرانش می‌دهد.

این دستگاه طراحی کامپکت و قابل حملی داشته و وزن آن تنها به ۲۴۰ گرم می‌رسد. باتری قابل شارژ این محصول امکان نمایش ۳۵۰۰ کتاب الکترونیکی در طول بیش از دو ماه را دارد و قابلیت ارتباطی Wi-Fi آن امکان جست‌وجو و دانلود کتاب‌های الکترونیکی از روی اینترنت را به کاربرانش می‌دهد.

شرکت Amazon اعلام کرده است که نسخه بی‌سیم جدید کتابخوان محبوب Kindle را به زودی و با قیمت ۱۱۴ دلار به بازارهای جهانی عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.