وی در پاسخ به این سوال که آیا از سهم خود در بازار رضایت دارید، گفت: هرچند در این کسب‌وکار اعداد و ارقام قطعی و دقیق نیست، اما طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم، به جز شهر تهران، در بقیه شهرهای کشور، ما از رقیبان اصلی جلوتر هستیم. مدیر بازاریابی تپ‌سی با بیان اینکه حضور در شهرهای جدید و گسترش جغرافیایی در ایران، از مهم‌ترین اولویت‌های توسعه‌ای این مجموعه است، افزود: در حال حاضر حدود ۱۵۰ هزار راننده در کل ایران با ما همکاری دارند که بیش از نیمی از این تعداد فعال هستند و در هر هفته حداقل یک سفر انجام می‌دهند.

پاشا درباره حضور تپ‌سی در شهرهای جدید ایران تصریح کرد: در حال حاضر تپ‌سی در تمامی شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران، مشهد، کرج، اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه، رشت، لاهیجان و انزلی حضور داشته و تا آخر ماه جاری شهرهایی از مازندران نیز به این فهرست اضافه خواهد شد. سعی داریم تا سال آینده ۲۰ تا ۳۰ شهر جدید از جمله کرمان، یزد و همدان را تحت پوشش خود قرار دهیم. وی در مورد گسترش نوع فعالیت‌های تپ‌سی بیان کرد: از زمان شروع تا رونق یک استارت‌آپ، افراد بسیاری درگیر هستند، با توجه به اینکه این مجموعه از ابتدای تاسیس تاکنون همواره بر کیفیت تاکید داشته، بنابراین معتقدیم برای ورود به یک حوزه فعالیت جدید، باید یک بازه زمانی سه تا ۱۰ سال طی شود. به‌عنوان مثال، بزرگ‌ترین شرکت حمل‌ونقل دنیا (اوبر)، پس از هفت سال فعالیت، سرویس تحویل غذای خود را راه‌اندازی کرد.

پاشا افزود: در حال حاضر حدود ۲۲ تاکسی اینترنتی در کشور فعالیت دارند و طبیعی است که در این میان مجموعه‌ای که با کیفیت‌ترین خدمات را ارائه کند، موفق‌تر خواهد بود. نکته مثبت وجود این تعداد تاکسی اینترنتی در کشور، ایجاد رقابت سالم برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان‌ است که شامل رانندگان و مسافران می‌شوند. وی خاطرنشان کرد: در این بازار پرهیاهو اصلاح قوانین و مقررات در حوزه استارت‌آپ و نظارت مسوولانه نهادهای دولتی بر فعالیت تاکسی‌های اینترنتی، اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا با نبود نظارت ممکن است برخی شرکت‌ها از خلأهای قانونی سوءاستفاده کرده و وارد رقابتی ناسالم و مخرب شوند.