کار بزرگ سپاهان در روز ناکامی آبی‌ها

شادی بازیکنان سپاهان پس از به ثمر رسیدن گل دوم این تیم

گروه ورزش- روز اول از هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی بزرگ سپاهان ایران در ریاض برابر الهلال عربستان، توقف استقلال در ورزشگاه آزادی، برتری دو نماینده فوتبال چین و ناکامی تیم‌های عربی در رسیدن به پیروزی به پایان رسید. هفته نخست رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقه برگزار شده در گروه A سپاهان ایران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض با نتیجه ۲ بر یک از سد الهلال عربستان عبور کرد و در گام نخست پیروزی ارزشمندی را کسب کرد.

این پیروزی در حالی رقم خورد که در دیگر دیدار این گروه تیم‌های الجزیره امارات و الغرافه قطر برابر همدیگر به نتیجه مساوی بدون گل رسیدند تا شاگردان قلعه‌نویی در پایان روز نخست صدرنشین گروه خود شوند.

در سایر دیدارها تیم فوتبال استقلال در گروه B در حالی که تا دقیقه ۸۷ تیم السد را با یک گل شکست داده بود و حتی می‌توانست گل‌های برتری‌اش را افزایش دهد، برابر میهمانش که از مرحله پلی‌آف به مرحله گروهی صعود کرده بود، با تساوی ۱ بر یک ناکام ماند. پاختاکور دیگر تیم این گروه هم در تاشکند در دقیقه ۸۹ دروازه‌اش را مقابل تیم النصر عربستان بازشده دید تا این بازی هم در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از کسب پیروزی ارزشمند مقابل الهلال عربستان در نشست خبری پس از بازی گفت: من به فوتبال آسیا تبریک می‌گویم، چرا که دو تیم یک بازی تاکتیکی و با برنامه انجام دادند. قلعه‌نویی ادامه داد: من هنوز معتقدم که این دو تیم شانس‌های اصلی صعود از گروه هستند؛ چرا که الهلال هم مربی بزرگ و هم بازیکنان بزرگی دارد. وی درباره بازی برگشت دو تیم هم گفت: پس از این بازی به بازی‌های لیگ برتر و دیدار با الجزیره فکر می‌کنم، اما بازی برگشت قابل پیش‌بینی نیست، چرا که ممکن است دو تیم شرایط متفاوتی داشته باشند.