درگیری فیزیکی یک لیدر با علی دایی
دیروز در باشگاه پرسپولیس، علی دایی سرمربی پرسپولیس ناخواسته با یکی از لیدرهای باشگاه به بحث پرداخت تا جایی که مجادله این دو به درگیری فیزیکی کشید.

دایی که بابت تحرکات مشکوک لیدرها روی سکوها از ایشان به شدت ناراحت است، بعد از عدم همراهی پرسپولیس از سوی آنها در بازی با شاهین، دیروز در دفتر باشگاه با یکی از آنها وارد بحث شد که متاسفانه کار بیش از حد بالا گرفت.

رئال متوقف شد، چلسی برد
در ادامه دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال‌مادرید مقابل المپیک لیون متوقف شد؛ اما چلسی به برتری رسید. رئال‌مادرید که مقابل المپیک لیون در سال‌های اخیر همواره با مشکل مواجه شده، سه شنبه شب در خانه این تیم، نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب نکرد. در دیداری دیگر چلسی در خانه اف.ث. کپنهاگن دانمارک به برتری 2 بر صفر رسید تا خیالش برای بازی برگشت آسوده‌ باشد.

پیشنهاد نجومی قطری‌ها به گواردیولا
سرمربی بارسلونا از فدراسیون فوتبال قطر پیشنهاد نجومی ۲۲ میلیون یورویی دریافت کرده است. جوزپه گواردیولا سرمربی بارسلونا روز گذشته از طریق وکیل دوم خود پیشنهاد رسمی فدراسیون فوتبال قطر را با مبلغ ۲۲ میلیون یورو دریافت کرد. این در حالی است که پیش از این خبر تمدید قرارداد گواردیولا در منابع اسپانیایی منتشر شده بود؛ اما روسل مدیرعامل باشگاه بارسلونا روز گذشته در این خصوص گفت: از تمدید قرارداد مطمئن هستیم؛ اما امضای نهایی تا عصر روز چهارشنبه بر پای قرارداد حک خواهد شد.

غرامت 250 هزار دلاری نیجریه به ایران
پس از آنکه فدراسیون فوتبال نیجریه به صورت یک طرفه دیدار دوستانه برابر ایران را لغو کرد، فدراسیون فوتبال ایران ادعای غرامت کرد که فیفا پس از بررسی این موضوع اعلام کرد: نیجریه باید مبلغ بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار به فدراسیون فوتبال ایران بپردازد. این در حالی است که بنا به اعلام سایت All Africa ایران برای برگزاری این دیدار دوستانه مبلغ ۳۰۰ هزار دلار هزینه کرده بود.