مدیر طرح تامین کالای وزارت صنایع و معادن اعلام کرد که همزمان با آغاز خریدهای سال نو و افزایش تقاضاها در خصوص خرید کالا، در این طرح، محصولات با کیفیت تولیدکنندگان داخلی را در مدل‌های مختلف و با تخفیف در قیمت‌ها ارائه می‌کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنایع ‌ومعادن؛ «کیومرث فروتنی» با اشاره به اینکه تعداد متقاضیان شرکت‌کننده در این طرح در حال افزایش است، فروش اقساطی را به عنوان مزیت و ویژگی اصلی این طرح دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «در حال حاضر ۸۲۱ مدل کالا از ۴۰ واحد تولیدی مشتمل بر ۶۸ قلم کالا در سایت بهین یاب برای خرید متقاضیان وجود دارد.»

«فروتنی»، کالاهای آبگرمکن خورشیدی، تلویزیون «سی.آر.تی»، سبزی خردکن، ظروف تفلون، بخار شور و غیره را ازجمله محصولاتی ذکر کرد که جدیدا به لیست اقلام سایت بهین یاب اضافه شده است. علاوه بر اینکه از دیگر اقلام قبلی مدل‌هایی از تولیدکنندگان جدیدی به سایت اضافه شده است.

وی در ادامه از گسترش و ارائه خدمات و عملیات بانکی با اضافه شدن بانک‌های دیگر خبرداد و گفت: «علاوه بر بانک‌های موجود که امکان انجام عملیات بانکی را در چارچوب طرح تامین برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند به زودی این امکان نیز در سایر بانک‌ها میسر می‌شود تا متقاضیان بتواننددر سطح وسیع‌تری اقدام به خرید کنند.» متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.behinyab.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به خرید کالاهای مورد نظر خود اقدام کنند.