رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری کرج از تخریب ۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز از ابتدای دی ماه تاکنون خبرداد. کاظمی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود:با هماهنگی‌های بعمل آمده و با حضور عوامل کنترل و نظارت،واحد حقوقی و روابط عمومی منطقه، ۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در یاسمن غربی،خیابان آبرسانی، سمیه شرقی ۱۵۰ متری نسیم و ۴۸ دستگاه تخریب و ضمن جمع آوری وسایل وانتقال به واحد خدمات شهر منطقه، محلهای مذکور نیز پلمپ شد.

وی افزود:با وجود تذکرات اخطار قانونی، واحد حقوقی و اجرائیات منطقه جهت رفع این ساخت وسازها درمحل‌های مذکور، اما برخی افراد به دنبال منافع شخصی خود اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز می‌کنند که علاوه بر نداشتن استحکام لازم و تطبیق نبودن با اصول مهندسی، خطرات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

کاظمی مقدم در ادامه از شهروندان خواست از ساخت وسازهای غیرمجاز و یا خرید ساختمانهای احداث شده غیرمجاز خودداری کنند.

وی در ادامه ضمن با تقدیر از حضور مستقیم مدیر منطقه،مسئولان و عوامل نظارتی درچنین اقداماتی اظهار داشت: شهرداری منطقه ۱۰ درراستای داشتن شهری زیبا و عاری ازساخت وسازهای غیرمجاز آمادگی لازم جهت صدور پروانه برای همشهریان را دارد. کاظمی مقدم اظهار امیدواری کرد:با انجام چنین طرح‌های علاوه برجلوگیری ازساخت و سازهای غیرمجاز شاهد شهری زیبا با رعایت تمام نکات ایمن باشیم.