تلویزیون‌هایی با قابلیت‌ها و امکانات متنوع

بازار دیجیتال- شرکت Panasonic به تازگی سری جدید تلویزیون‌های LCD مبتنی بر تکنولوژی LED خودش را به بازار معرفی کرده است. این تلویزیون‌های جدید که از سری Viera هستند، در حال حاضر در دو مدل معرفی و رونمایی

شده‌اند. به این ترتیب سری جدید تلویزیون‌های Panasonic در سه دسته LCD LED، HD LCD و full HD ۳D قرار می‌گیرند. از سری تلویزیون‌های full HD ۳D مدلی با اندازه نمایشگر ۳۷ اینچ معرفی شده است. این تلویزیون که با مدل TC-L۳۷DT۳۰ معرفی شده، همراه با مدل ۳۲ اینچی با نام TC-L۳۲DT۳۰ رونمایی شده است. هر دوی این تلویزیون‌ها دارای امکان تماشای تصاویر با زاویه دید باز بوده و از سه پورت USB، چهار پورت HDMI و عملکرد کاهش مصرف برق هم بهره می‌برند.

طبق اعلام شرکت Panasonic، این تلویزیون‌ها از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۳۰۰ دلار برای مدل ۳۷ اینچ و ۱۲۰۰ دلار برای مدل ۳۲ اینچ به بازار عرضه شده و به فروش عمومی خواهند رسید.

سری جدید تلویزیون‌های E۳ این شرکت در دسته LCD LED قرار دارند و در سه مدل ۳۲، ۳۷ و ۴۲ اینچی معرفی شده‌اند.

مدل‌های ۳۲ و ۴۲ اینچی این سری از تلویزیون‌ها قرار است از ماه مارس به بازار عرضه شوند، در حالی که مدل ۳۷ اینچ آن از ماه فوریه روانه بازار شده است.

تلویزیون‌های این سری مجهز به Web Entertainment هستند و با قیمتی از ۹۵/۶۹۹ دلار تا ۹۵/۹۴۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

تلویزیون‌های سری E۳۰ این شرکت هم در دو مدل ۴۲ و ۱۹ اینچ به بازار معرفی شده‌اند. هر دو این تلویزیون‌ها با فرکانس ۱۲۰ هرتزی کار می‌کنند و از چهار پورت HDMI هم بهره می‌برند.

این تلویزیون‌ها قرار است از ماه مه آینده و با قیمت ۹۵/۱۰۹۹ دلار برای مدل ۴۲ اینچ و ۹۵/۲۴۹ دلار برای مدل ۱۹ اینچ به بازار عرضه شوند.

تلویزیون‌های HD جدید این شرکت هم قرار است از ماه ژوئن روانه بازار شوند. این تلویزیون‌ها که در دو مدل ۳۲ و ۲۴ اینچ طراحی و تولید شده‌اند، به ترتیب با قیمت۹۵/۳۹۹ دلار و ۹۵/۲۹۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد.