عسگری دهمین مدال ایران را به گردن آویخت
رقابت‌های تایم‌تریل انفرادی سی و یکمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی بزرگسالان آسیا پنج‌شنبه در بخش جاده پیگیری شد که حسین عسگری رکابزن پرافتخار کشورمان با قرار گرفتن در رده سوم موفق به کسب نشان برنز آسیا شد.

وی در 10 سال گذشته بیش از 12 مدال انفرادی را برای ایران و در رده سنی بزرگسالان آسیا به دست آورده است.

وزارت ورزش نباید بلاتکلیف بماند
مقداد نجف‌نژاد عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: تکلیف وزارت ورزش و جوانان باید هرچه زودتر با معرفی وزیر یا سرپرست این وزارتخانه مشخص شود، چرا که بلاتکلیفی قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان به صلاح و منفعت ورزش نیست.
تشکیل وزارت ورزش قانون است و اینگونه انتخاب‌ها طفره رفتن از اجرای قانون است و نمی‌تواند توجیه‌پذیر باشد. نجف‌نژاد افزود: امیدوارم رییس‌جمهور گزینه موردنظر خود را برای وزارت ورزش و جوانان هر چه سریع‌تر به مجلس معرفی کند تا امور اجرایی دو سازمان تربیت بدنی و ملی جوانان معطل نماند به ویژه سازمان ورزش که مسابقات مهم المپیک لندن را نیز پیش رو دارد و باید به سمت خصوصی‌سازی نیز حرکت کند.

راه‌اندازی ۵۰۰ مدرسه تخصصی ورزش
منوچهر بهمنی، مدیرکل تربیت ‌بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: 500 مدرسه تخصصی ورزش در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی خواهد شد.
وی گفت: این مدارس با هدف کشف و شناسایی استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان راه‌اندازی می‌شود و برای این منظور ۱۵ هزار معلم تربیت ‌بدنی در آموزش و پرورش استخدام خواهند شد. با راه‌اندازی این مدارس تعداد رشته‌های ورزشی به ۳۰ رشته افزایش خواهد یافت.