ایسنا- در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر تاخیر در واگذاری ۷هزار دستگاه خودرو تیبا، رییس هیات عامل ایدرو به علت عدم تحقق این وعده خود از مردم عذرخواهی کرد. مجید هدایت گفت: از مسوولان سایپا می‌خواهم که با جدیت تمام نسبت به تحویل این خودروها در کمترین زمان ممکن با توجه به وعده‌های داده شده، اقدام لازم را انجام داده و مشکلات پیش رو در خصوص عدم تولید به‌موقع این خودرو را هرچه سریع‌تر برطرف کنند.

وی ضمن تاکید بر پیگیری عملیاتی شدن وعده‌های داده شده، گفت: دلایل اعلام شده به جهت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا پذیرفته نیست و این خودروها باید هرچه سریع‌تر تحویل مشتریان شود.

وی همچنین با اشاره به برخی مسائل و تحولات پیش آمده در شرکت سایپا، موافقت کلی جایگزینی خود را با نفر جدید در هیات مدیره سایپا اعلام کرد.

هدایت گفت: برنامه گروه سایپا برای طراحی و توسعه محصولات جدید با مالکیت ایرانی، از اهم برنامه‌های مورد تاکید در جلسات هیات مدیره سایپا به حساب می‌آید.

گفته‌های هدایت در شرایطی است که اوایل آبان، نخستین سری خودروهای تیبا طی مراسمی در شهر مشهد به ۳۰نفر از ثبت‌نام‌کنندگان مشهدی تحویل و قرار شد طبق وعده داده شده تا پایان امسال ۱۰ هزار دستگاه تیبا به ثبت‌نام‌کنندگان این خودرو واگذار شود.

سایپا در سال ۸۷، از تیبا رونمایی و حدود ۱۲ هزار دستگاه از این خودرو را به عنوان اولین خودرو ملی تولیدی خود در سه مرحله پیش فروش کرد.