شماره روزنامه ۶۰۳۳
|

آرشیو اخبار : پربازدیدهای این شماره

  • آیا ایران برنامه‌های خود برای پیوستن به کریدورهای بین‌المللی را سرعت می‌بخشد؟
  • یکی از روش‌های پیش‌بینی قیمت‌ها، نگاه به روند گذشته آنها است. بر این اساس در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای مهم ایران و جهان به نمایش گذاشته شده‌اند. همچنین در متن مربوط به هر قسمت روند آتی قیمت‌ها براساس شواهد موجود پیش‌بینی شده‌اند.
    پایان منفی در هفته صعودی
    شاخص کل بورس تهران با رشد هفتگی 2/ 5 درصدی، هفتمین هفته صعودی را از ابتدای زمستان پشت سر گذاشت. چهارشنبه شاخص با افت 9/ 0 درصدی پنجمین روز منفی از ابتدای دی را ثبت کرد. در حالی که پیش از این نیز شاخص بازار سهام با افت روزانه مواجه شده بود،‌ اما اصلاح‌های پیشین شاخص روند بسیار متعادلی داشت.
  • گروه بنگاه‌ها: بیمه دانا و آلومینیوم ایران قرارداد همکاری بیمه‌ای امضا کردند. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در مراسم امضای این قرارداد که روز 19 بهمن بین دکتر صادق نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و پورعطار مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران تبادل شد، کلیه کارکنان شرکت آلومینیوم ایران(ایرالکو) تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای بیمه دانا قرار گرفتند.

    .
  • گروه بنگاه‌ها: سومین جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه رازی تا پایان بهمن ماه جاری تمدید شده است. به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه رازی، فرشید بخشی معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه رازی، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با توجه به استقبال فراوان هموطنان عزیز از برگزاری سومین جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه رازی و تسهیلات فراهم شده در این جشنواره برای بیمه‌گذاران شرکت و همچنین به مناسبت ایام فرخنده سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه رازی تا پایان بهمن ماه جاری تمدید شده است.
  • گروه بنگاه‌ها: قرعه‌کشی بازی زنگ زندگی در شرکت بیمه معلم برگزار شد. تاکنون ۱۰ هزار نفر از کسانی که بازی را انجام داده‌اند، امتیاز خود را ثبت کرده‌اند و امتیازها بین صفر تا ۵۰۰ هزار بوده است. به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، مدیر بیمه‌های عمر و زندگی بیمه معلم با بیان اینکه این مسابقه بین کسانی که بازی زنگ زندگی را نصب کرده، آن را انجام داده و امتیاز خود را ثبت کرده‌اند برگزار می‌شود، گفت: تا کنون ۱۰ هزار نفر از کسانی که بازی را انجام داده اند، امتیاز خود را ثبت کرده‌اند و امتیازها بین صفر تا ۵۰۰ هزار بوده است.

  • گروه بنگاه‌ها: افزایش سرمایه بیمه ملت به میزان 260 میلیارد تومان به ثبت رسید. به گزارش روابط عمومی بیمه ملت و بنا به اعلام معاونت مالی و اداری، بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده 26 فروردین سال 94، صورت‌جلسه هیات‌مدیره، تاییدیه سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی ایران، سرمایه شرکت از 200 میلیارد به 260 میلیارد تومان افزایش یافت که تماما از طریق نقدی و مطالبات حال‌شده تامین شده و 20 بهمن‌ماه جاری به ثبت رسید. .
  • گروه بنگاه‌ها: بیمه کارآفرین در جمع 500 شرکت برتر کشور با جهش چشمگیر به رتبه 142 دست یافت. بیمه کارآفرین در سال 1391 در رتبه 155 و در سال 1392 در رتبه 151 ارزیابی شده بود که در سال 1393، 10 رتبه ارتقای سالانه یافته است. .
  • گروه بنگاه‌ها: نشست مدیران عامل صندوق تامین خسارت‏های بدنی و بیمه‏کوثر در راستای بهبود و توسعه ارائه خدمات به آحاد جامعه و زیان‏دیدگان صورت گرفت. عبدالرسول عطایی، مدیرعامل بیمه کوثر، پرداخت به‏موقع به زیان‏دیدگان را عامل اعتمادسازی آحاد جامعه به شرکت‌های بیمه دانست و تصریح کرد: افزایش پرتفوی شرکت‌ها و پرداخت به‏موقع سهم آنها به صندوق تامین خسارت‏های بدنی موجبات افزایش منابع صندوق و ارائه خدمات خرسندکننده به زیان‏دیدگان را میسر می‏سازد. علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت‏های بدنی نیز در این نشست تسهیل و آسان‏سازی فعالیت‏های این صندوق برای عموم مردم را از برنامه‏های این صندوق برشمرد و گفت: با فراهم آوردن زیرساخت‏های لازم و راه‏اندازی سامانه‏های نرم‏افزاری ارائه خدمات به ذی‌نفعان ازطریق پایگاه‏های…