شماره روزنامه ۶۰۳۳
|

آرشیو اخبار : خبر

  • سایت آفتاب نوشت: عباس پالیزدار که سال گذشته با ایراد اتهاماتی به آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی، فرزندانش و شمار دیگری از روحانیون و علمای برجسته در سخنرانی معروفش در دانشگاه همدان، نامش بر سر زبان‌ها افتاد و پس از مدتی دستگیر و در دادگاه محاکمه شد، در نامه‌ای به آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی ضمن پس گرفتن ادعاهای خود از رییس مجلس خبرگان رهبری و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام عذرخواهی کرد.
  • رجانیوز گزارش داد: در پی انتشار نامه سرگشاده حجت‌الاسلام‌هاشمی رفسنجانی خطاب به مقام معظم رهبری، گروه کثیری از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر چهارشنبه، در مدرسه فیضیه تجمع کردند. معترضین نسبت به سخنان‌هاشمی‌رفسنجانی درباره دولت و مقایسه احمدی‌نژاد با بنی‌صدر اعتراض کردند.
  • روابط عمومی وزارت ارتباطات اختلال در پیامک‌ها را تایید کرد. دکتر زارعیان، مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات در گفت‌وگو با «ایلنا» ضمن تایید قطعی پیامک در کشور گفت:«اختلال در سیستم پیامک‌ها از شب گذشته ایجاد شده است که در حال بررسی موضوع هستیم.» وی ادامه داد: «هنوز دلیل این اختلال مشخص نیست و در حال تحقیق در خصوص این موضوع هستیم. زارعیان افزود: ممکن است قطع پیامک‌ها با هماهنگی نهادهای دیگر صورت گرفته باشد.»
  • سایت آینده نوشت: هنگامی که میرحسین موسوی در جریان مناظره با کروبی، آمارهای ارائه شده توسط احمدی‌نژاد را در کنار آمارهای واقعی نشان داد، بخش کوچکی از تیتر آمارها با کاغذ پوشانده شده بود که احمدی‌نژاد در جوابیه‌اش بارها به آن اشاره کرد و پنهان کردن بخشی از تیتر آمارها را دلیلی بر مشکوک بودن منبع آمار دانست؛
  • سایت قلم خبر داد: پایگاه‌های خبری «نوروز»، «جمهوریت» و «موج سوم» که حامی میرحسین موسوی محسوب می‌شوند، ظهر دیروز فیلتر شدند. از سوی دیگر پیش از ظهر دیروز برخی افراد وارد ساختمان سایت خبری «آینده» شدند و ضمن ضبط کامپیوترها، ساختمان آینده را پلمب کرده‌اند. گزارش‌های تایید نشده نیز حکایت از بازداشت برخی از مسوولین و خبرنگاران وب‌سایت خبری آینده دارد.
  • اداره کل مخابرات منطقه 7تهران درنظر دارد امور مربوط به عملیات کابل‌کشی فیبر نوری رینگ اول و دوم و نصب Access مرکز مخابرات شهید آیت خود را از طریق مناقصه واگذار کند.
    متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه تا 23خردادماه با همراه داشتن رسید بانکی واریز مبلغ 250/77ریال به حساب 2174799058006 بانک ملی ایران شعبه پردیس کد 1201 به واحد دبیرخانه اداره کل منطقه 7 واقع در تهران، میدان نبوت، ابتدای خیابان جانبازان شرقی، نبش خیابان برادران مصطفوی، ساختمان اداره کل مخابرات منطقه 7، طبقه اول، اتاق 107 و سایت اینترنتی www.TCT.ir مراجعه کنند.
  • شرکت قطارهای مسافری رجاء درنظر دارد انجام خدمات نظافت و نگهداری، امور فنی و اطلاع‌رسانی ایستگاه‌های راه‌آهن ناحیه اراک را از طریق مناقصه واگذار کند.
  • شهرداری منطقه 7 تهران درنظر دارد امور تهیه و نصب پایه چراغ خورشیدی، توسعه و بازپیرایی فضای سبز، تهیه و نصب لوازم ورزشی و بدنسازی پارک‌ها، تهیه و نصب پایه چراغ معمولی، آبرسانی فضای سبز، ساخت و نصب نرده و آلاچیق آهنی و تهیه و نصب نیمکف و سطل زباله را از طریق مناقصه واگذار کند.
  • سازمان خدمات موتوری شهرداری بندرعباس درنظر دارد اقلام مازاد بر نیاز خود شامل 22دستگاه نیسان، 5دستگاه سواری، 9عدد لوازم اوراقی، 3دستگاه خاور کمپرسی، 4دستگاه لوو کمپرسی، 2دستگاه زباله‌کش، یک دستگاه اتاق فان، 9دستگاه کمپرسی نیسان، یک دستگاه کشنده باز و غلطان، 4 دستگاه اتاق باز و غلطان، یک دستگاه اتاق خاور، 3دستگاه اتاق بنز، یک دستگاه اتاق جاروب، لاستیک مستعمل و بشکه حمل روغن را از طریق مزایده به فروش برساند.
    متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده تا 24خردادماه به نشانی بلوار راه‌آهن، روبه‌روی نیروگاه برق سازمان خدمات موتوری مراجعه کنند.
  • سازمان عمران شهرداری رشت واقع در فلکه یخسازی، ابتدای بلوار شهید افتخاری، پشت ترمینال شفت در نظر دارد اجاره کامیون کمپرسی برای حمل آسفالت و انواع مصالح سنگی از قریه سراوان به معابر سطح شهر رشت، اجاره لودر، بلدوزر D8K و خاور کمپرسی برای کار در معدن رودخانه‌ای و غیره را از طریق مناقصه واگذار کند.