شماره روزنامه ۶۰۲۳
|

آرشیو اخبار : بانک و بیمه

  • وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: «در صدد هستیم برنامه‌ای برای تعیین کد اشتغال ایرانیان راه‌اندازی کنیم به‌طوری که هر فرد بر اساس مهارتی که دارد بتواند کد اشتغال دریافت کند. » به گزارش «ایرنا» علی ربیعی در حاشیه یازدهمین جشنواره معرفی کارآفرینان برتر سال 95 که در محل وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: «صلاحیت حرفه‌ای معادل ٤ سال تجربه کاری است. »او گفت: «با کد اشتغال می‌توانیم اشتغال هر ایرانی را رصد کنیم و با توجه به بزرگی کار، این مهم طی سه ماه جواب نمی‌دهد زیرا همه موارد باید برای آن درنظر گرفته شود.

  • دنیای اقتصاد: حمله تروریستی در جریان برگزاری یک کنسرت در بریتانیا، چندان بازارهای جهانی را تکان نداد، اما دید معامله‌گران را درباره ریسک‌های موجود متاثر کرد. اواخر دوشنبه شب، به وقت محلی، انفجاری در یک سالن کنسرت در شهر منچستر که میزبان یک خواننده آمریکایی و هوادارانش بود ۲۲ کشته و ۵۹ زخمی به جا گذاشت. بازارهای سه‌شنبه کار خود را با این خبر آغاز کردند اما معامله‌گران بیشتر متوجه داده‌های اقتصادی بودند.

    بورس‌ها روز دوم هفته میلادی را تحت‌تاثیر انتشار داده‌های خوب اقتصادی با رشد آغاز کردند و داده‌های اروپایی، یورو را به اوج 6 ماهه برد.

  • گروه بنگاه‌ها: در ادامه جشنواره طلایی پایانه‌های فروشگاهی بانک تجارت، 144 کارت هدیه به پذیرندگان و مشتریان مجتمع تجاری «آفتاب» شیراز اهدا شد. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در ادامه این جشنواره که به میزبانی مجتمع تجاری آفتاب برگزار شد، به پذیرندگان دارای حساب در بانک تجارت براساس میزان امتیاز کسب‌شده در بازه زمانی اول اسفند ماه95 تا پانزدهم اردیبهشت ماه96، به قید قرعه تعداد 24 کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد. از دیگر بخش‌های این مراسم که با حضور جمعی از مردم شهر شیراز برگزار شد، اهدای 120 کارت هدیه یک میلیون ریالی به مشتریانی بود که در بازه زمانی فوق از طریق دستگاه‌های POS ایران کیش در مجتمع تجاری آفتاب خرید خود را به انجام رسانده بودند؛ بنابراین گزارش جشنواره طلایی بانک تجارت تا…

  • گروه بنگاه‌ها: استقبال گسترده هموطنان از خدمات متنوع و مطلوب سامانه همبانک صادرات ایران منجر به رشد٧٤ درصدی تعداد تراکنش‌های این سامانه طی فروردین ماه سال‌جاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل شد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، عملکرد سامانه همبانک صادرات ایران نشان‌دهنده انجام بیش از ١٣ میلیون تراکنش بوده که این میزان بیانگر رشد ٧٤ درصدی تعداد تراکنش‌های این سامانه در بازه زمانی یادشده نسبت به مقطع مشابه در سال قبل است. در ادامه این گزارش آمده است: این سامانه بدون نصب نرم‌افزار خاص برای تمامی مدل‌های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم و امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت‌های این سامانه است.

  • گسترش بازارهای صادراتی، ارتقای کیفیت و تنوع محصولات